Mikä on karmaisevin näky, minkä olet
nähnyt omin silmin?
Siis irl, ei kirjassa, lehdessä tai netissä.
Kommentit (10)
Turun keskustassa bussipysäkillä torin laidalla... Yök... Ja pyyhki vielä perseensä sanomalehteen...
Tarkkoja muistikuvia ei ole, sen vaerran shokkiin menin, mutta kuitenkin tiedän, että siinä kosketusetäisyydellä on verinen kuollut mies. :(
joka kirkuen repi mut pois ikkunasta, kun sanoin että " äiti tuu kattoo, tätiltä katkes jalat" En tiedä jäikö henkiin, sitä olen monesti miettinyt.
no ei. karmaisevin taitaa olla se kun yks tyyppi käveli tyynesti tien yli, kiipes aidalle ja heittäytyi pää edellä metroraiteille. ja arvatkaa oliko kaamee olo että oli just sinä päivänä unohtunu känny kotiin. siinä vaiheessa kun mä olin ehtiny kotiin ja saanu soitettu poliisille, niin metro oli jo ajanu sen tyypin yli. joo, tuo taitaa olla ylivoimasesti karmaisevin.
Jostakin syystä pahat, onteloituneet ja luuhun asti yltävät makuuhaavat näyttävät ehkä kaikkein pahimmalta, tai avomurtuma, jossa luut ja kudokset näkyvillä.
tuttu ison veneen omistanut harrastanut pariskunta hukkui 80-luvulla venerannassa onnettomuudessa, mikä havaittiin vasta aamulla ja tultiin isän kanssa juuri veneellä rantaan, kun niitä nostettiin laiturille. Oli se järkytys, varsinkin isälle.
mutta pelottava