Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on karmaisevin näky, minkä olet

Vierailija
05.04.2006 |

nähnyt omin silmin?

Siis irl, ei kirjassa, lehdessä tai netissä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pelottava

Vierailija
2/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun keskustassa bussipysäkillä torin laidalla... Yök... Ja pyyhki vielä perseensä sanomalehteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkoja muistikuvia ei ole, sen vaerran shokkiin menin, mutta kuitenkin tiedän, että siinä kosketusetäisyydellä on verinen kuollut mies. :(

Vierailija
4/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kirkuen repi mut pois ikkunasta, kun sanoin että " äiti tuu kattoo, tätiltä katkes jalat" En tiedä jäikö henkiin, sitä olen monesti miettinyt.

Vierailija
5/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei. karmaisevin taitaa olla se kun yks tyyppi käveli tyynesti tien yli, kiipes aidalle ja heittäytyi pää edellä metroraiteille. ja arvatkaa oliko kaamee olo että oli just sinä päivänä unohtunu känny kotiin. siinä vaiheessa kun mä olin ehtiny kotiin ja saanu soitettu poliisille, niin metro oli jo ajanu sen tyypin yli. joo, tuo taitaa olla ylivoimasesti karmaisevin.

Vierailija
6/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä pahat, onteloituneet ja luuhun asti yltävät makuuhaavat näyttävät ehkä kaikkein pahimmalta, tai avomurtuma, jossa luut ja kudokset näkyvillä.

Vierailija
7/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä! näin vähällä olen päässyt :O)

Vierailija
8/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tulin ekojen joukossa paikalle.

Vierailija
9/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät kalsarit jalassa.

Vierailija
10/10 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu ison veneen omistanut harrastanut pariskunta hukkui 80-luvulla venerannassa onnettomuudessa, mikä havaittiin vasta aamulla ja tultiin isän kanssa juuri veneellä rantaan, kun niitä nostettiin laiturille. Oli se järkytys, varsinkin isälle.