Onkohan palstalla miestä joka on vielä minuakin pienempi? T. 170cm mies
Mittani:
Pituus:171cm
Kengännumero: 38-39
Paino: 62 kg
Rinnanympärys: 85cm
Ranteiden paksuus: 16cm
Päänymppärys: 54cm
Kommentit (14)
Onko sillä väliä? Tyttäreni esim. on vain 158 cm pitkä ja ihan hyvin kelpuuttaisi lyhyenkin miehen, jos mies olisi muuten ihana, huomioiva, rakastava:) N49
Aloittajalla jäi jotain mittaamatta?
Olen 168cm/60kg mies ja jalka myös n. 38-39.
Muita mittojani en edes tiedä, mutta siro ja hoikka olen.
Oon sua 10cm lyhyempi, mutta muuten isompi
Minä oon 105cm pitkä.
T: Bilbo säkittäjä
Et sinä ole pieni kuin Suomessa. Etelä-Euroopassa ihan normiukko. Jos oikeasti ketuttaa olla lyhyt, muuta Ranskaan tai Italiaan.
Mun mies ei kyllä käy tällä palstalla (ainakaan tietääkseni), mutta hän on sua lyhyempi. 164 cm. Kengännumero on 40 ja muita mittoja en tiedä.
Ap ei edes ole huomiotaherättävän lyhyt. Keskimittaista lyhyempi, mutta ei nyt sellainen, että sitä mitenkään noteerais.
M180cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä väliä? Tyttäreni esim. on vain 158 cm pitkä ja ihan hyvin kelpuuttaisi lyhyenkin miehen, jos mies olisi muuten ihana, huomioiva, rakastava:) N49
Pystytkö lukemaan tyttäresi ajatuksia? Sun tytär kun sormettaa itseään niin haaveilee siitä 195cm 100kg tatuoidusta panokoneesta.
Kelpuuttaminen on ihan eri asia kuin haaveileminen, kuten tuollaisena näpsäkkänä MGTOW-miesasiamiehenä (tai -naisena) varmasti hyvin tiedät.
170-senttinen mies on lyhyehkö, mutta ei mitenkään epätavallisen lyhyt. En edes noteeraisi asiaa.
Tosiaan jo Ranskassa ja Italiassa vain parin sentin päässä keskiarvosta. Paria senttiä ei edes huomaa. Täällä pohjolassa olemme keskimäärin pidempiä.
Jos asia kerran kaivertaa mieltä niin hurjasti:
Tuosta voit valita about 40 maata minne voit muuttaa ollaksesi keskimääräistä miestä pidempi:
.