Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisista asioista puolisosi suuttuu?

Vierailija
22.09.2017 |

Mahdollisimman havainnollistavia esimerkkejä, kiitos!
Jäin miettimään, kun mieheni suuttui eilen, kun yritti näyttää nettivideosta pätkän, enkä keskittynyt katsomaan sitä tarpeeksi kiinnostuneena. Piti mökötystyyppistä suuttumusta loppuillan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mies oli tapaamisessamme alkanut katsomaan leffaa... tulin ja tietenkin kesken leffan... olin kinnostunut miehestä mutta leffa myös oli ihan kiinnostava... no leffassa tyyliin ammuttiin ja tapettiin kokoajan joku.... juonikin sillä leffalla oli mutta kun kesken kaiken rupee katsomaan niin on vähän sillein juonen kanssa niin ja näin... ja keskityin mieheen kun oli niin suloinen.... no eiköhän tämä mies sitten kysy jossain kohtaa että mitä tapahtui kuka mitä missä.... no olin sillein että sinähän tämän leffan valitsit ja vielä sanoi katsoneensa moneen kertaan... ärsyttää että rupee mua tenttaileen tuommoisesta asiasta... muutenkin aina tenttailee.... sanoin sitten että kelaa leffa jos kerta et tiedä... minua ei niin kiinnosta kun katson sen jokatapauksessa uudestaan vielä joku päivä. ARGH.

Nyt naimisiin ja lapset kehiin. Kiiruusti. Sellaiset rakkauden merkit on ilmassa.

Vierailija
22/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka maksan firman lasku myöhässä ja tulee muistutusmaksu.

Tai jos lapsi kiukuttelee riittävän kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla