Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonloppu

Vierailija
22.09.2017 |

Kerro, mitä tulevaan viikonloppuusi sisältyy! Positiivisessa hengessä.

Itse hyppään töiden jälkeen junaan ja matkustan miesystäväni luokse. Hän tekee meille perinteisen GT:n ja huilaan hetken, sitten teen meille ruokaa (mies kattaa olohuoneen pöydän ja korjaa jäljet). Syömme puoli yhdeksän aikoihin, mies katsoo uutisia ja minä kuuntelen niitä puolella korvalla samalla kun luen päivän lehden. Juodaan valkkaria ja nukkumaan mennessä mies lukee minulle ääneen kirjaa, kuten lähes joka ilta kun olemme yhdessä. Minä puolestaan hemmottelen häntä lauantaiaamuna tukevalla aamiaisella (smoothieta, munakasta, voileipä), sunnuntaina hän luultavasti tekee minulle smoothien ja kattaa aamiaispöydän.

Molempina päivinä on suunnitteilla liikuntaa. Iltaisin tulee varmaan lähinnä katsottua televisiota, itselläni on tosin pari opiskelutehtävää, jotka pitäisi hoitaa pois. Lauantai-iltana tulee miehen ulkomaalaisia vieraita, jotka jatkavat sunnuntaina matkaansa. Omenoita pitää varmaan poimia ja säilöä ja pihalla on muutakin puuhaa. Maanantaiaamuna palaan Helsinkiin ja työpaikalleni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viikonloppu menee suunnilleen näin:

-Perjantaina haetaan pojat treeneistä ja kuskataan ehkä tyttöjä treeneihin

-Katsotaan Vain elämää ja syödään sipsejä ja karkkia

-Lauantaina jompi kumpi lähtee aamulla yhden lapsen turnaukseen, kolme peliä, toinen vie ja hakee molemmat. 

-Se kotiin jäänyt vie yhden lapsen peliin. Ja jää ehkä katsomaan sen pienten kanssa.

-Iltapäivällä viedään yksi lapsi kaverisynttäreille, toivottavasti saadaan sille kyyti kotiin

-Illalla tulee lastenhoitaja pariksi tunniksi, mennään ehkä leffaan tai syömään

-Sunnuntaina ei ole mitään ohjelmaa! Mennään ehkä Lintsille tai sitten ostoksille - isoimmalla lapsella jääneet kaikki vaatteet pieniksi. Pitää myös siivota, pestä pyykkiä jne.

Vierailija
2/5 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti ole kovin positiivista luvassa. Pitkin hampain lähden anopille. Mikä on GT?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti ole kovin positiivista luvassa. Pitkin hampain lähden anopille. Mikä on GT?

Gin&Tonic

Vierailija
4/5 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gin&Tonic

Ahaa, se on hyvää. :)

Vierailija
5/5 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pe töiden jälkeen kaupassa käynti,  sitten tehdään yhdessä hyvää ruokaa, syödään: minä, mies ja 2 teiniä. Pitkä lenkki koirien kanssa ja sitten varmaan vaan löhötään ja  katsotaan joku leffa. La tehdään remonttia ja pihahommia (teinit ovat kavereiden kanssa). Su on itsellä treeni päivä ja sitten vaan ollaan yhdessä. Oi, ihana viikonloppu <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi