Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Apua!!! Petän kohta

Vierailija
21.09.2017 |

Mulla on ovulaatio ja kauheat himot päällä! Olen poissa kotoa ja ihastus lähellä. Auttakaa. En halua pettää!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole noin idiootti. Vähän selkärankaa nainen.T. Mies, jolla kuitenkin paljon enemmän haluja kuin sulla.

Vierailija
2/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ovulaatio ja kauheat himot päällä! Olen poissa kotoa ja ihastus lähellä. Auttakaa. En halua pettää!!

Jos sinä et oikeasti haluaisi pettää, et sinä tänne tällaista kirjottelisi! Kun sinä haluat pettää, ei sinua pysty kukaan auttamaan. Kerro kuitenkin miehelle, hänellä on oikeus tietää että mitä sinä teit tämän "ihastuksesi" kanssa. Miestäsi sinä et rakasta, mutta kunnioita edes sen verran että kerrot totuuden, minkälainen ihminen sinä oikeasti olet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä pois vaan. Ihanaa kun on joku, johon on ihastunut, jota haluaa ja on mahdollisuus tehdä jotain!

Ja sitäpaitsi petät ennemmin tai myöhemmin kuitenkin. Tee nyt, kun varmastikin tuntuu hyvältä!

T. Kohta umpeenkuroutunut nainen

Vierailija
4/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä vaan, älä turhaan mieti huomista vaan elä hetkessä<3 Sä oot ansainnu kultaa;)

Vierailija
5/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voin tehä? Onko jotain pika-apua!

Vierailija
6/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan! Kerro kuinka kävi!

Vierailija
7/8 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Olen taikuri ja tulin opettamaan miten voit taikoa ongelmasi pois. Tämä taika sopii kaikille pettämistä pohtiville:

Soita miehellesi/naisellesi ja jätä hänet vaikka sitten puhelimessa. Ja sitten voit tehdä ihastuksesi kanssa mitä lystäät. Kutsun tätä "rehellisyystaiaksi". Minulla on taika myös suoraselkäisempää oloa havitteleville ja se käy näin: Odotat, että näet kumppanisi ja jätät hänet kasvotusten, mielellään selityksen kera ja sitten soitat ihastuksellesi. Saat rehellisyystaian efektin ekstrapotkulla, mutta vaatii enemmän energiaa taian tekijältä! 

Saatte virallisesti minulta luvan käyttää näitä niin paljon kuin haluatte, niin pettäminen ei koskaan enää kiusaa teitä eikä läheisiänne. Tadaa!

Taikuri kiittää ja kumartaa.

Vierailija
8/8 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele että olet huomannut kuinka pystyt löytämään uuden tuosta vaan. Mieti miksi olet yhdessä vielä nykyisesi kanssa. Jos huomaat miksi seurustelet, ole vain tyytyväinen. Jos puolestaan et ymmärrä miksi seurustelet, petä ja ilmoita kumppanille. Kumppani tehköön päätöksensä voiko epäluotettavan kanssa jatkaa. Itse en enään jatkaisi parisuhdetta jos edes mietit tuollaista. En suhteeni aikana koskaan miettinyt että panisin jotain toista, paitsi viimeisenä iltana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi