Vela on nykyajan vampyyri
Ikuisesti nuori, ikuista hauskaa elämää viettävä, vapaa, villi, itsekäs. Vela katselee iltaisin ikkunasta tai kulkee katulyhdyn alla hypähdellen kauniina, ja näkee omakotitalon ikkunassa väsyneen äidin. Vela hymyilee ja astelee kimalteviin seikkailuihin.
Kommentit (71)
Ooh.. olen erilainen vela. Kävin juuri tapaamani 10 vuotta nuoremman aviossa olevan miehen kanssa pitkällä hikisellä juoksulenkillä. Pyysin hänet saunomaan ja palautumaan treenistä.. se oli aamupäivää se..
Vaimo luulee, että mies on palavereissa. En jaksa tuntea huonoa omaatuntoa asiasta. En halua miestä "omakseni", minulle riittää mukava seura, juoksukumppani ja mahtava seksi. Tiedän, että teillä on suunnitelmia viikonlopulle. Pitäkää hauskaa matkalla.
Vero sitä ja vero tätä, voisi sitä kertoa syitä vapaaehtoiseen lapsettomuuteen vaikka syillä, joihin ei olisi kellään elämäntapa-vanhemmalla mitään pätemistä.
Minun velana olemiseni erittäin vahva syy on se, että vierestä vakavaa raskaudenjälkeistä masennusta seuranneena ja sen kohteenakin olleena en todellakaan ole valmis kokemaan samaa. Hän (äitini) oli mielisairaalakunnossa, ja me tyttäret huostaanottokunnossa.
Pelkästään muistot noista masentavat.
Olen myös ollut raskaana, tein abortin (jossa pahinta oli se että se piti tehdä itse). Muisto niistä kivuista: oksennuksen pidättely aamuisin, turvonneet tissit joitten takia suihkussakin käynti laittoi itkemään, alavattan nipistely jota yksikään äijä ikinä ei tule kokemaan, lista on melko pitkä. No huippuna on vielä pahempaa oikeastaan, niitten tablettien aiheuttama supistelu oli sata kertaa voimakkaampi kuin kuukautiskivut. Synnyttäminen olisi sitä tuhatkertaisena. Joku periaatteena etten tee aborttia-hihhuli tulkoon kertomaan, mihin noita kaikkia edellä mainitsemiani asioita tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Perheenäidit saa lapsensa hoivaamaan itseään vanhana, lapsettomat jää silloin yksin ;DDD
Minä en tiedä yhtään tapausta, jossa lapset hoitaisivat iäkkäämpiä vanhempiaan. Korkeintaan käyvät kerran puolessa vuodessa käymässä vanhainkodissa tervehtimässä. Mutta kukapa sitä työltään ehtisi.
Onko se nyt ihme jos vela ei semmosia tiiä. velat tunnetusti on itsekeskeisiä oman navan ympärillä vellojia...
Meillä ainakin suvussa ihmiset on itse huolehtineet vanhemmistaan. Kukaan ei ole vielä joutnut pois kotoaan muuttamaan vaikka ikää jo reilusti onkin, vaan kotihoito käy arkena muistuttamassa lääkkeitten ottamisesta kerran päivässä ja viikonloppuisin käyvät aikuiset työssäkäyvät lapset, kukin sisarusparvesta vuorollaan, auttelemassa iäkkäitä vanhempiaan - siivomassa ja ruokavarastoja täyttämässä ja ylipäätään auttelemassa.
Missä ne vampyyrien, anteeksi, velojen ikuisesti jatkuvat bileet ovat? Kertokaa!
Mitäs veloille kuuluu näin täysikuun öinä? Vietimme toki kaikki lapsettoman tammikuun, mutta ei vietitöntä kuitenkaan..
Velat myös piereskelee äänekkäimmin, koska velat ovat usein yksin ja päästelevät kaasuja aika edullisen vapaasti yksin yksiössään.
Heillä on melko vapa perse-elämä.
Huoh antakaa jo olla; jotkut haluavat lapsia jotkut ei. Niin yksinkertaista se on. Antakaa kunkin elää omanlaistaan elämäänsä.
Terveisin 53 vuotias vela
Hmm mielenkiintoista. Onko sinulla lapsia? Opetatko heille samanlaiset arvot eli ken maksaa eniten veroja on aina parempi ihminen.. hmm..