Vela on nykyajan vampyyri
Ikuisesti nuori, ikuista hauskaa elämää viettävä, vapaa, villi, itsekäs. Vela katselee iltaisin ikkunasta tai kulkee katulyhdyn alla hypähdellen kauniina, ja näkee omakotitalon ikkunassa väsyneen äidin. Vela hymyilee ja astelee kimalteviin seikkailuihin.
Kommentit (71)
Ainoa tuntemani vela on ikäistään vanhemman näköinen, ruotsinlaivoilla rymyävä röökimuija. Itse taas olen kahden lapsen äiti, jolta kysytään alvariinsa henkkareita vaikka olen jo nelikymppinen.
Tänään juoksin kepeästi kauppaan ostamaan pienen pullon helmeilevää, luomulaatua ja 2 leivosta jos vaikka iltapäiväkahvit saisin aikaiseksi huomenna jonkun komean "uhrin" kanssa..
Jälleen yksi naurua, iloa, seikkailua ja kimalletta täynnä ollut viikonloppu on päättymässä. Vela kääriytyy huopaan takkatulen loisteessa ja nostaa viinilasillisen uusille ihanille kokemuksilleen. Huomenna jälleen töihin ja uusiin, erilaisiin seikkailuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan AP:n käsitys vampyyreistä kotoisin Twilight-sarjasta?
Ps. Vampyyrit eivät kimaltele
Ei. Eikä vampyyri kimaltele, mutta villi ja vapaa yö ja sen seikkailu on kimalletta ja säihkettä täynnä, kuten velan elämäkin.
Voi, kuunnelkaa heitä, yön veloja. Millaista musiikkia he tekevätkään!
"Think all the mean girls that pulled your hair
Are barefoot now and pregnant there,
And you write pop songs
and get to travel around the world."
- Maria Mena, "All This Time"
;-D
Katkera äiti-ihminen kirjoittaa vihaista avausta aihe vapaalle ja toivoo salaa kimaltavansa edes vähän, kuten silloin ennen, silloin, kun hän oli jotain muutakin kuin vain äiti. Silloin, kun tie oli vielä edessä ja kaikki oli mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Saan elinvoimaa siitä kun joku mamma kärvistelee kaupassa kiljuvan kakaralauman kanssa ❤️
Minä taas kun kuulen lapsen kiljuvan marketissa, olen hyvilläni että en tapaa koskaan ottaa lapsia mukaan kauppaan ja jos otankin, he eivät koskaan kilju, koska tietävät että sitten päätyy aika nopeasti takaisin autoon ja kotiin.
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Perheenäidit saa lapsensa hoivaamaan itseään vanhana, lapsettomat jää silloin yksin ;DDD
"kimalteleviin" Ap! Unohit tavun!
Vierailija kirjoitti:
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Perheenäidit saa lapsensa hoivaamaan itseään vanhana, lapsettomat jää silloin yksin ;DDD
Tulevaisuudessa meitä hoitavat lempeät robotit, ja ne tyydyttävät samalla kaikki tarpeemme.. loppuun asti :)))
Nyt kun ilta hämärtyy, on aika kysyä mitä teille muille yön kissoille kuuluu? Minä katselen pöydällä olevaa valtavaa tummanpunaisten ruusujen kimppua.. ja suklaarasiaa. Aah.
Vielä pahempaa on baareissa roikkuva ikuista nuoruutta elävä yh-äiti, jonka lapset on joka viikonloppu hoidossa... Itse ainakin nautin elämästä ja nuoruudesta ilman lapsia niin kauan, kun siltä tuntui ja nyt olen valmis keskittymään vain perhe-elämään.
Nimim. Ex-Vela.
Vierailija kirjoitti:
Vielä pahempaa on baareissa roikkuva ikuista nuoruutta elävä yh-äiti, jonka lapset on joka viikonloppu hoidossa... Itse ainakin nautin elämästä ja nuoruudesta ilman lapsia niin kauan, kun siltä tuntui ja nyt olen valmis keskittymään vain perhe-elämään.
Nimim. Ex-Vela.
Totta.. täysillä mennään kun päätetty! Huomaa kyllä, että olet vela-aikanasi oppinut jotain tärkeää elämästä <3
Onhan siinä jotain surkuhupaisaa, että velasta lähtee katkeamaton ketju kohti historian alkuhämärää ja ensimmäisiä eläviä olentoja. Ketju on kestänyt merestä maalle nousemisen ja dinosaurusten tuhon ja kaikki pullonkaulat ja rutot, sodat ja nälkävuodet, kunnes viimein elämä voisi jatkua edes jollain lailla inhimillisissä olosuhteissa, ja silloin se kokee voittajansa - sohvan ja punkun :DDD.
Vai niin. Mun tämän illan "kimaltava seikkailuni" oli vieraan kielen opiskelua työväenopistossa. En tirkistellyt ihmisten ikkunoista sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Viikonlopun jälkeen vela istuu römpsä märkää valuen sukupuolitautienpoliklinikan odotushuoneessa saatuaan jännämieheltä taas uuden eksoottisen sukupuolitaudin entisten kondylooman ja herpeksen lisäksi.
Mites nää mammat joilla on kersoja ainakin viidelle eri isälle? Mahtaa olla tautien kirjo laaja :)
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä yhtään tapausta, jossa lapset hoitaisivat iäkkäämpiä vanhempiaan. Korkeintaan käyvät kerran puolessa vuodessa käymässä vanhainkodissa tervehtimässä. Mutta kukapa sitä työltään ehtisi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä jotain surkuhupaisaa, että velasta lähtee katkeamaton ketju kohti historian alkuhämärää ja ensimmäisiä eläviä olentoja. Ketju on kestänyt merestä maalle nousemisen ja dinosaurusten tuhon ja kaikki pullonkaulat ja rutot, sodat ja nälkävuodet, kunnes viimein elämä voisi jatkua edes jollain lailla inhimillisissä olosuhteissa, ja silloin se kokee voittajansa - sohvan ja punkun :DDD.
Minä olen evoluution huipentuma. Ei tästä voi enää parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Mun tämän illan "kimaltava seikkailuni" oli vieraan kielen opiskelua työväenopistossa. En tirkistellyt ihmisten ikkunoista sisälle.
Mutta ehkä sinun kepeitä askeleitasi harrastuksesi pariin ihasteltiin joidenkin tuhnuisten ikkunoiden takaa!
Vierailija kirjoitti:
Usein puhutaan seikkailuista, mutta mitä ihmiset sillä oikeastaan tarkoittavat?
Jos ihmisen pitää kysyä "mitä on seikkailu" niin onko hän vela? Niinpä..
Kutkuttavan ihana viikonloppu edessä kaikilla vampyyreilla - nyt on perjantai! Katsokaamme myötätuntoisesti ohi kulkevia harmaakasvoisia taviksia, joiden seuraavien päivien kohokohta on perhematka Citymarkettiin lauantaina.