Napakymppi 2017 - keskusteluketju
Kirjoita havaintoja ja ajatuksiasi. Pidetään keskustelu kuitenkin asiallisena.
Kommentit (384)
Mont Blanc nosti kyllä B:n ehdottomasti ykköseksi. Mies, jolla on intohimo <3
Mun mielestä B on kans aika söpö <3
Ihan varmasti C:n koirat on jotain taistelukoirarotua. Yäk mikä tyyppi.
Jaahas, tää A oli siis tää joka teki oharit..
Väärän miehen otti. Voi voi. Ja kaiken lisäksi mieshän teki lopulta oharit.
Tää Elinahan oli ollut yksin tuolla Prahassa, eli eipä tullut mitään kummosta paria näistä. :D Yllätys, onkohan Napakympissä koskaan onnistunut mitenkään kummosesti?
Joo mies ei vaikuttanu innokkaalta..
Praha on kyllä kiva, sinne haluan itsekin vielä joskus palata. Mutta A näytti pettyneeltä.
Herra A vaikutti koko ajan tosi vaivaantuneelta, kuin olisi pakotettu mukaan ohjelmaan.
Todella v-mäistä. Elina vaikutti todella mukavalta. Olis nyt vaan valinnu sen B:n
mua inhottaa tuo Niina niin paljon. tekohymy suoraan perseestä ja ärsyttävä olemus koko ajan.
Tuo valittu mieshän hävis kuin tuhka tuuleen, kun kukaan ei saanut häneen enää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Järkyt juontajat. Miehistä C:n olisin hylännyt välittömästi "liha-alan" takia, B:n koska on insinööri, joten jäljelle olisi jäänyt vain A. Aika hottis onkin, vaikka itse en tatuoinneista tykkääkään, mutta se että muuttaa ulkomaille ja laskee leikkiä siitä, kuinka meni kielitaidon kehittämisen kannalta ihan väärään maahan, oli aika hauskaa.
😂😂 Ja teki oharit. Hottis, yeah right 🙄
Ja taas valittiin se ilmeisin jännämies eikä sitä, joka ensivaikutelmalta vaikuttaa fiksulta ja kunnolliselta. Nainenhan kuuli, että on lihaksia ja tatuointeja.
En ymmärrä Niina Lahtista tässä.
Muuten vaikuttaa hyvältä.
Onko toi herra C tuolla vaan vitsillä? Karmee vätys.