Kun on ikävä :(
Minulla on tapailusuhde, jossa tunteet myllertää melkoisesti. Olen täysin rakastunut ja ikävöin miestä koko ajan. Muutama kuukausi on tapailtu ja soitellaan ja viestitellään lähes päivittäin. Suhde on kuitenkin vielä salasuhde, sillä minulla tuore ero takana.
Mies sanoo tykkäävänsä. Lähettelee suukkoja ja haleja viestillä. Kuitenkin nytkin on mennyt kaksi viikkoa ettei ole nähty. Mitä ajatella? Rintaa puristaa, kun ikävöin. Puhelimessa pitää pidätellä itkua. Nyt jo mietin, että jos soittaa niin jätän vastaamatta, kun itkettää. Tällä viikolla olen viestillä kutsunut kahville ja lähettänyt ikävöintiviestiä ja kysynyt milloin nähdään. Mies sanoo olevansa kiireinen. Mökkeilee, kalastelee, huoltaa taloaan. Mitään toista naista ei ole, sillä tunnen miehen pidemmältä ajalta. Mietityttää, että onko kuitenkaan tunteet hällä samaa tasoa kuin minulla.
Kommentit (3)
Minusta kaksi viikkoa on pitkä aika edellisestä näkemisestä, vaikka kyseessä tapailusuhde. Mies kuitenkin käy päivittäin töissä tässä lähettyvillä, mutta ei ehdi tavata. Kuten sanoi olen rakastunut.
Tasan ei mene nallekarkit.
Mulla oli joku aika sitten tapailu naisen kanssa joka ei ikävöinyt edes silloin kun oltiin 3 viikkoa erossa.
Kun nähtiin niin sanoin että mulla oli ikävä ja nainen ei vastannut siihen mitään..
Oletko kenties läheisriippuvainen? Ei kuulosta minusta normaalilta ikävöidä tuolla tavalla.