Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tehdä anopin vierailusta mahdollisimman epämiellyttävää?

Vierailija
21.09.2017 |

Ettei " jää asumaan". Silleen ettei tajua tahalliseksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk tää joku Demin palsta, jossa teinit haukkuu äitejään? Nyt vain äidin paikalla on anoppi.

Ei ole omena kauas pudonnut puusta...arvot mammat. Meininki on samaa luokkaa kuin murkuilla.

Ihan sairasta touhua.

Vierailija
22/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä minä sille voin, että anoppi on mikä on. En jaksa sen typeriä juttuja ja kaikista vähiten dokaamista. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut anopit ei vaan ole yhtä tervetulleita kuin toiset anopit. Omani moittii minua lapsille "vaivihkaan", ja kilpailee kovasti lasten huomiosta ja rakkaudesta. Sekä minä, mies, että erityisesti esikoisemme kokee mummon visiitit raskaina. Nuoremmat eivät tajua äidin haukkumista ja kilpailua vielä, esikoinen jo näkee ja ymmärtää. On sanonut ahdistuvansa, kun mummo kyselee kumpi on parempi, äiti vai mummo jne.

En silti suosittele kepulikonsteja, vaan ihan suoraan jo vierailusta sovitessa ilmoittamaan vierailuajan. Kun anoppisi saapuu, niin voit vielä varmistaa lähtöajan kysymällä, että syökö lähtöpäivänä teillä ja selität sitten menoista mitä tulee seuraavina päivinä.

Huonosta käytöksestä pitää myös huomauttaa. Minä tein sen virheen että jätin nämä miehen hoidettavaksi, mutta sitten ymmärsin ettei lapsille tee hyvää nähdä, että huono käytös hyväksytään. Esimerkiksi jos kuulen anopin kysyvän lapsilta kumpi leipoo paremmat pullat, mummo vai äiti, niin menen väliin ja sanon ettei tuollaisia ole kohteliasta kysyä, ja lapset voivat ahdistua tuollaisesta ihan eri tavalla kuin aikuiset. Lapsi kun haluaa miellyttää molempia, äitiä ja mummia, joten ei ole reilua pyytää häntä vastaamaan tuollaisiin kysymyksiin.

Ei anoppikaan nykyään meillä viihdy kuin max yhden yön, kun aloin suoraan ja kiertelettämättä puuttumaan huonoon käytökseen.

Vierailija
24/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä minä sille voin, että anoppi on mikä on. En jaksa sen typeriä juttuja ja kaikista vähiten dokaamista. ap

Sitten vaan sanot, että teillä ei dokata!

Vierailija
25/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kirjoitti:

Mitä tekisi, että miniän vierailut saisi pariin päivään?

Viimeksi makasi täällä meillä lähes viikon, vaikka olin jo ihan raivona ja heittäännyin lopulta puhumattomaksi!

Vierailiko hän luonasi yksin, vai miehensä ja/tai lastensa kanssa?

Vierailija
26/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaikka nenäliina käteen ja ala itkeä vollottaa, jos hän on semmoinen ettei jaksa toisten suruja.

Ala hössöttää ja tarjoa ruokaa, kävele eestaas koko ajan, kai maistuu.

Vierailija
27/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos kiva anoppi niin nauttisin.

Mutta jos oma vittumainen anoppi tulisi niin ostaisin 2000 palan legon ja pyytäisin lapsia ja anoppia tekemäänsen yhdessä.

Hehkurtaidin ennen anopin tuloa, että Nyt-liitteen mummon kanssa kasata sen ison legon.

Meillä anoppi on niin kilpailuhenkinen, että kasvaisi legon vaikka silmät kiinni.

Tässä viestissä ei ole päätä eikä häntää.