Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu aina päälle, raivostuttavaa!

Vierailija
21.09.2017 |

Mun miehellä on tämmönen todella ärsyttävä tapa puhua päälle. Voi jeesus että mä välillä kiehun!! Kaikkein vittumaisimpia tilanteita on ne, kun komennan lasta ja tää puupää alkaa vänisemää siihen mun puheen päälle sitä melkein samaa "komennusta". Esimerkki, olen kieltämässä lasta kiipeämästä sohvan selkänojalle. Aloitan lauseen " *lapsen nimi* älä kiipeä sin..." Mies puhuu päälle tuossa kiipeä-kohdassa aloittamalla täysin saman lauseen jota minä olen jo sanomassa alusta. Siis tää ihan oikeesti välillä meinaa tehdä mut hulluks niinkuin varmaan kielenkäytöstä voitte päätellä. Olen yrittänyt puhua miehelle ja selvittää kuinka epäkohteliasta on puhua toisen päälle. Hetken aina muistaa sen, mutta sitten pikkuhiljaa lipsuu takaisin vanhaan tapaan. Kohtalotovereita? :D ja joo, ei tämä nyt maailmaa todellisuudessa kaada, enkä ole eroamassa päällepuhumisen takia eli sitä on turha ehdottaa :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen mies. Meillä ei ole lapsia mutta koirien kanssa sama. Mies ei saa kuria koirille mutta minua uskovat ja kun minä komennan, mies alkaa siihen päälle säestämään. Aattelen että hän opettelee minulta sitä käskemistä, kun ei muuten osaa. Puuttuu auktoriteettia ja haluais, syöhän se miestä kun vaimo komentaa uskottavammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän