Olen osasairauseläkkeellä, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (12)
Joo teen 50% työaikaa ja samassa työssä missä olin ennen sairastumista. Olen mielenterveydellisistä syistä osaaikaeläkkeellä.
ap
Miksi uskovaiset (kts Sipilä) valehtelevat koko ajan? Kaikki mitä suusta tulee on valhetta - miksi?
Oletko ollut sairaslomalla/kuntoutustuella sairautesi vuoksi? Kuinka pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskovaiset (kts Sipilä) valehtelevat koko ajan? Kaikki mitä suusta tulee on valhetta - miksi?
jaa..a sitä en tiedä, kait he uskottelevat itselleen puhuvansa totta. :)
ap
Mitä sairastat? Suhtauduttiinko töissä hyvin vai nihkeästi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut sairaslomalla/kuntoutustuella sairautesi vuoksi? Kuinka pitkään?
Olen ollut sairauslomilla (pitkillä) pari kertaa, eka kerta puoli vuotta ja toinen vähän alle puoli vuotta. Olen siis nyt kuntoutustuella mutta eikö se ole sama asia kuin osasairauseläke? Ei näistä tiedä. Olen pari vuotta ollut nyt kuntoutustuella.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sairastat? Suhtauduttiinko töissä hyvin vai nihkeästi?
Diagnoosi psykoottinen masennus tai pitkittynyt masennus, tarkempaa diagnoosia ei ole kerrottu. Töissä kait suhtauduttu hyvin. Kukaan ei ainakaan päin naamaa ole tullut sanoneeksi mitään pahaa.
ap
Onko sinulla hoitosuhde psykiatrian klinikalle, säännöllisiä tapaamisia hoitajan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla hoitosuhde psykiatrian klinikalle, säännöllisiä tapaamisia hoitajan kanssa?
joo on ollut jo vuosia, se ollaan kylläkin lopettamassa.
ap
Miksi hoitosuhde lopetetaaan? Onko tilanteesi siis hyvä? Mitä lääkkeitä syöt?
syön Abilifya ja nyt kohta toinen lääkkeeni vaihdetaan Aurorix lääkkeeseen. Tilanteeni on kuulemma hyvä nykyään ja voin kuulemma käydä tarvittaessa työterveydessä.
ap
Teetkö lisäksi töitä? Jos teet, niin teetkö samaa työtä kuin ennen sairastumistasi? Minkä syyn takia olet osasairauseläkkeellä?