Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vihjata työkaverille että on bi?

Vierailija
20.09.2017 |

Kyseinen kollega on siis itsekin lesbo. Miten vihjata epäsuorasti, että itsekin olen? Tämä kyseinen kollega kiinnostaa minua, mutta luulen ettei hän tajua, että pelaan samassa jengissä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa huomioon ettei kaikki lesbot lämpene bille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetätä T-paita, jossa lukee L-positiivinen.

Vierailija
4/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän erikoiselta idealta tuo työkaverin lähestyminen. Itselle ei tule minkäänlaista skenaariota mieleen, jossa olisi sosiaalisesti hyväksyttävää alkaa avautumaan seksuaalisesta suuntautumisestaan.

Toki voi kertoa puolisostaan, olen itsekin niin tehnyt (kahden naisen välinen suhde) mutta en kyllä alkaisi tieten tahtoen virittelemään romanssia.

Kyllä niitä naisia löytyy työpaikan ulkopuoleltakin. Sinuna jättäisin lähestymisyritykset tekemättä, koska jutussa on kaikki katastrofin ainekset. Etenkin jos sulla on vähän tai ei ollenkaan kokemusta naisista - silloin ne kokemukset kannattaa etsiä muualta.

Vierailija
5/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten vihjata työkaverille että on bi?"

Helppoa. "Keijo sä taidat olla homo?"

Vihjailen aina työkavereille.

Vierailija
6/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ole ikinä tarvinnut vihjata kenellekään, kyllä siitä sitten vaan kehkeytyy jotain jos on kehkeytyäkseeen

Vierailija
7/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bit eivät pelaa samassa joukkueessa. Lesbot harvoin ottaa riskiä, että.kiinnostuukin lopulta miehistä.

Vierailija
8/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko läheisiä? Kerro jostain keksityistä katastrofi treffeistä jonkun selkeästi naisen kanssa ja ujuta siihen pientä flirttiä

Vierailija
9/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bit eivät pelaa samassa joukkueessa. Lesbot harvoin ottaa riskiä, että.kiinnostuukin lopulta miehistä.

Mitä eroa siinä on, kiinnostuisiko mahdollisesti miehestä vai toisesta naisesta? yhtä hyvin lesbon kanssa seurustellessa voisi  hän kiinnostua jostain toisesta naisesta.

Vierailija
10/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vihjaile, vaan sano suoraan. Ota puheeksi jokin aihepiiriä koskeva juttu ja kerro sitten,että olet bi.