Kilttimies: Join taas kaljaa
Pienessä kännissä jaksaa paremmin tätä murheellista elämää. Ei vieläkään löydy naista kilttimiehen kainaloon.
Kommentit (14)
Ei meissä naisissa ole mitään tavoittelemisen arvoista. Suurin osa parisuhteistakin on onnettomia.
Jos haluut elää tosi kilttiä elämää niin pitää lopettaa alkoholi.
T: Toinen kilttimies
Joko katkerat kyyneleet vierivät pitkin tölkin kylkeä? Täyttyikö mieli karvaisista pakaroista?
Minä hain juuri pullon viskiä. Se lämmittää kun ei miestä ole eikä ole ikinä ollutkaan.
-kilttinainen
Eipä niihin naisiin törmää jos joka ilta vaan kittaa kaljaa kotisohvalla. Ikävä totuus. Ja kilttimiehet eivät ole juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä hain juuri pullon viskiä. Se lämmittää kun ei miestä ole eikä ole ikinä ollutkaan.
-kilttinainen
Minäkin otin eilen pikku tujauksen viskiä, tosin flunssaan enkä murheeseen. Red labelia, mites sulla? :)
t. perus kiltti mies
Itse ajattelin ainakin vähäsen olla tänään edes yhden päivän juomatta mutta kun tuli haettua pizza niin eihän sitä ilman olutta voi syödä. Onneks on rutkasti kaljaa ainakin toistaiseksi.
ONx nyt joku pikkulauantai kun kaikkii nauttiivat miestä vahvempaa kotonaan?
Vierailija kirjoitti:
Olemme ryöttömiä, ei ole väliä milloin otetaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme ryöttömiä, ei ole väliä milloin otetaan!
Tuo on ryöttömyyden parhaita puolia kun voi ottaa milloin vain jos haluaa. Mullakin meni saikku hukkaan kun olin koko ajan oikeasti kipeä. Loppuisi nämä työt niin voisi kaataa kunnolla. Nuo vkl kännit riitä mihinkään.
Et oo mikään kilttimies. Lopeta se juominen nyt ihan ensimmäiseksi.