Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdeksan sekunnin katse.

Vierailija
20.09.2017 |

Jos mies ja nainen katsovat toisiaan 8 sekunttia tai yli silmiin, on ilmassa selvää kiinnostusta. Alle 4sekunttia kielii että kiinostusta ei juuri ole.
Mitä mieltä olette?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan sekuntia on ikuisuus.

Vierailija
2/14 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan sekuntia on tosi pitkä aika katsoa ventovierasta silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä. Ujona en kehtaa katsoa silmiin kuin pari kolme sekuntia vaikka olenkin kiinnostunut, ennen kuin käännän katseen pois.

Vierailija
4/14 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin ajattelen. 8 sekunttia kestää sen ajan kun laskee normaalivauhdilla 12. Tosin kun katse kestää yli 4 sekunttia, ihminen on kiinnostunut jo toisesta.

Vierailija
5/14 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen kiinnostavan miehen niin voin katsoa silmiin vaikka kuinka kauan. Varsinkin jutellessa. Joskus mies häkeltyy ja kääntää katseen, mutta on niitäkin jotka katsovat takaisin ja itse luovutan. Sitä en ymmärrä että on niin ujo ettei uskalla katsoa silmiin.

Vierailija
6/14 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa, mutta ei koskea!

Vierailija
7/14 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson puhujaa aina silmiin, olipa kuka tahansa. En ole henkilöstä varsinaisesti kiinnostunut. Toivottavasti kukaan ei nyt luule, että olisin niistä kiinnostunut.

Vierailija
8/14 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson puhujaa aina silmiin, olipa kuka tahansa. En ole henkilöstä varsinaisesti kiinnostunut. Toivottavasti kukaan ei nyt luule, että olisin niistä kiinnostunut.

Jos sinä katsot minua silmiin yli 5sec niin se on mulle lupa tulla iholle. Otan kasvoista kiinni ja pussaan, toisella kädellä puristelen nänniä etu ja keskisormen välissä.

Vierailija
9/14 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ehkä tuossa tarkoitetaan että ei puhuta. Että nähdään kaukaa ja katsotaan.

Sitten on niitä jotka tuijottaa. Pitääkö katseessa olla muutakin kuin katse ja miten sen taas huomaa?

Vierailija
10/14 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä katsot minua silmiin yli 5sec niin se on mulle lupa tulla iholle. Otan kasvoista kiinni ja pussaan, toisella kädellä puristelen nänniä etu ja keskisormen välissä.

Kiihottavaa..

Vierailija
11/14 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksassa sekunnissa ehdin jo laueta.

Vierailija
12/14 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ehkä tuossa tarkoitetaan että ei puhuta. Että nähdään kaukaa ja katsotaan.

Sitten on niitä jotka tuijottaa. Pitääkö katseessa olla muutakin kuin katse ja miten sen taas huomaa?

Vierailija
13/14 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin yhtä tyyppii silmii aikas pitkää ja se takas. Jotenki tuntuu että jäi vaa kiinni silmii. Tuskin sillä samaa tunnetta varmaa mietti että miks kyttään niin tarkaa. On kyllä ollu sen jälkee erilaine tavates mut sekin voi olla mun kuvitelmaa.

Puhues katon lähinnä sen suuta, ja silmii. En nii muista ku oon aina paniikis just sillo ku se sanoo mulle jotai. Pitäs relata seuraavaa kertaa ku näkee ja kattoo silmii.

Sen mä kyl huomasin että se hymyili ku nähtii viimeks. Ja sit sen kulmat oli vinossa, sillee hauskasti.

Vierailija
14/14 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näen kiinnostavan miehen niin voin katsoa silmiin vaikka kuinka kauan. Varsinkin jutellessa. Joskus mies häkeltyy ja kääntää katseen, mutta on niitäkin jotka katsovat takaisin ja itse luovutan. Sitä en ymmärrä että on niin ujo ettei uskalla katsoa silmiin.

Toisen intensiivinen tuijottaminen puhuessa on useimpien mielestä epämiellyttävää ellei olla ihan tietoisesti hakemassa seuraa tai yhteisymmärryksessä tiivistämässä kanssakäymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi