Kuinka usein miehen täytyy viestitellä että se on kiinnostunut? Kun aina väitätte
Ettei sitä kiinnosta kun täällä joku kyselee! Esimerkiksi itse olen viestitellyt miehen kanssa yli viikon joka ainoa päivä. Te sanotte ettei se ole kiinnostunut. Ei riitä siis sekään? Mikä on sopiva määrä?
Kommentit (10)
Ei sillä määrällä ole väliä, mutta aina pitää vastata naisen viestiin. Jos jättää vastaamatta -> ei ole kiinnostunut.
Mun ei viesti ollenkaan, jos ei jotain erittäin tärkeää asiaa. Emme ole edes fb kavereita. Eikä mesetetä kuin joskus kun ei voida nähdä. Minua tökkis jos mies viestisi kokoajan. Jos pitkä välimatka niin silloin ehkä päivittäin.
Se viestittää, koska sillä on tylsää, ja pitää sua kaverina. Se on ajanviestettä. No, miksi kysyit täältä?
Kai itse tiedät paremmin. Riippuu mistä puhuu. Siitä että haluaa tavata sinut ja on kiinnostunut muutenkin kuulemaan asioistasi ja mielipiteitäsi, vai siitä että voivoi onpa taas aikainen nousu huomenna. Pitää käydä illalla ajoissa nukkumaan, muistaa pestä hampaat ja pestä pyykkiä. Kaupassakin pitäis ehtiä käydä vaikka ei jaksaisi. Mitähän ruokaa sitä huomenna söisi....jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä määrällä ole väliä, mutta aina pitää vastata naisen viestiin. Jos jättää vastaamatta -> ei ole kiinnostunut.
Mies joka vastaa naisen viestiin on normaali kohtelias ihminen. Jos jättää yhteydenpidon niin ei ole kiinnostunut edes kaverimielessä. Täälläkin kun on hehkutettu tätä kaveruutta, niin miettikääpä itse että se voi ajatella ihan kaveruutta viestittelemällä kanssasi. Mä vastaan itsekin aina kavereiden viesteihin.
Ok. Eli se ei vaan oo koskaan kiinnostunut teidän perusteella. Jos ei viesti tai viestii niin silloinki on vaan kohtelias kaveri. Mitä saatte siitä että saatte aina vastata jollekin ettei se sua halua?
Ei oo mitään sopivaa määrää olemassa. Toiset tykkää viestitellä enemmän kuin toiset, ehkä mies on vaan ujo eikä osaa tehdä alotetta ja viedä juttua seuraavalle tasolle. Heitä pieniä vinkkejä. Sen sanon ettei kukaan mies tekstaa naiselle viikkoa putkeen ihan vaan kaveritoiveissa, oikeasti. Ehkä viesti tai kaks viikossa jos on kaveria vaille.
Viestittelinerään miesystäväni kanssa yhden illan aikana noin 25-30 kertaa, eli siinä tuli lähelle 15 viestiä/nenä. Kumpikaan ei voinut soittaa silloin, joten jouduimme tyytymään viesteihin. Viestit olivat juttelun korvike, ei mitään turhia höpinöitä, vaan keskustelua ja tutustumista puolin ja toisin. Kun sitten pääsimme juttelemaan puhelimessa, niin jutellessa meni helposti kolmisenkin tuntia. Silloinkin tuntui, että pääsimme vasta hieman raapaisemaan kiinnostavia aiheita.
Jos joltakin mieheltä, josta olisin kiinnostunut, tulisi vain yksi viesti päivässä, niin katsoisin, että kiinnostusta ei olisi. Tapaamisen jälkeen odottaisin myös tunnin sisällä viestiä, jos tapaaminen on ollut onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Eli se ei vaan oo koskaan kiinnostunut teidän perusteella. Jos ei viesti tai viestii niin silloinki on vaan kohtelias kaveri. Mitä saatte siitä että saatte aina vastata jollekin ettei se sua halua?
Jos joku epäröi niin paljon, että kirjoittaa palstalle asiasta, niin syvällä sisimmässään hän taitaa itsekin tietää että voipi olla että ei oo kiinnostunut. Pitäis muutenkin tietää enemmän taustoja, että osaisi arvioida tilannetta. Ihmiset ovat erilaisia, ja jokaisella on oma kokemus tai näkemys asiasta. Kaikki ihan oikein. Joudut kuitenkin lopulta valitsemaan mikä se oikea (tai haluamasi) vastaus on.
"me ollaan täällä tokion uumenisssa, ja mun täytyy sanoa että mä välitän, tästä, milä sun nimi onkaan"
- Reissusta tuli,siis puhelu,
()
Pitää myös varoa, ettei viestittele liikaa, ettei tule liian innostunut vaikutelma ja aiheuta ahdistusta.