Minäkin haluan kruunun!
Epäreilua. Niille, joiden keskustelut eivät saa kruunua, tulee paha mieli!
Aikoinaan tarhassakaan en saanut yhtä hienoa kullanhohtoista tarraa kuin pari muuta lasta, vaikka parhaani tein. Traumani aktivoituvat!
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Myit sielusi moudelle yhdestä kruunusta.
Ei haittaa! Mitä yhdestä sielusta, minulla on kruunu!
t: ap
Kuka haluaa kruunun kun voi saada käsilaukun.
Ilmeisesti kruunun saa kunhan ketju on täysin puhdas mistään relevantista sisällöstä.
Suomi on tasavalta. Kruunut eivät kuulu kansallisiiin symboleihimme. Ruotsimielisyyteen syvälle jämähtänyt Sanoma-konserni osoittaa kruunuilla alamaisuuttaan entiselle hallitsijamaalle Ruotsille ja tukensa pakolliselle ruotsinkielen opetukselle Suomessa. Kruunujen tilalle tulee vaihtaa kalevalainen kouraote tai hannunvaakuna.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kruunun saa kunhan ketju on täysin puhdas mistään relevantista sisällöstä.
Voiko kruunun menettää?
Odottaisin ylläpidolta jotain tiedotteita uusista toiminnoista.
Olisi ollut kiva kuulla tästä kruunustakin, että sellainen on otetaan käyttöön ja mikä sen idea on.
Samoin jos tänne on otettu käyttöön joku automaattimodetus, niin sekin olisi kiva tietää. Se selittäisi tätä käsittämätöntä ihmemod erointia, jota palstalla on ollut. Nyt voi vaan ihmetellä ja arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kruunun menettää?
Tottakai, missitkin voivat menettää kruununsa. Ja kuninkaallisilta kruunupäiltä on historian saatossa irronnut pää hyvin helposti.
Että olkaapa varovaisia kruunujenne kanssa te, jotka olette niitä saaneet.
Voisiko täällä olla jo kiusaamista? Vai jotkut saa kruunun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kruunun menettää?
Jos se ei noudata kuninkaallisia sääntöjä. Onko kruunuketjuissa koskaan PÄÄSY KIELLETTY.
Kaikki kruunun saaneet ketjut koskee tavalla tai toisella psykologiaa, eli niissä kysellään ihmisten mielipiteitä eri asioista.
Kruunua ei saa, jos ketju provosoi tavalla tai toisella, eli vaarattomuus on jees.
Aiheeksi käy vaikka:
Montako lappua vessapaperia otat tarpeilla käydessäsi?
Hyymöriketjut myös voisi saada kruunun.
Monta paperinpalaa teillä menee, kun käytte kakalla?
Minä oon saanut jo neljä. Sun aloitukset ei vain ole tarpeeksi muelenkiintoisia ja/tai ajankohtaisia.
Minä en saanut koskaan hymytyttöpatsasta, enkä stipendiä! 😢 Aina ne meni samoille oppilaille!
Vierailija kirjoitti:
Monta paperinpalaa teillä menee, kun käytte kakalla?
Täällä käytetään pyllypyyhkeitä.. Siis palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon saanut jo neljä. Sun aloitukset ei vain ole tarpeeksi muelenkiintoisia ja/tai ajankohtaisia.
Kysyitkö niissä montako paperinpalaa teillä menee pyllyn pyyhkimiseen? Joku väittää, että siitä saa kruunun. Onko totta?
Sillä ohjaillaan keskustelua.