imetysliiveistä..
osaatteko ehdottaa että mitkä olisi hyvät imetysliivit ja mistä voi ostaa?? ja olis vielä ihan nätitkin..
Kommentit (6)
...ovat mielestäni hyviä, ja niissä on monta väriä ja kuosia (mustaa, leopardia, pilkullista.....). Näitä en ole hävennyt, kun olen imettänyt muiden nähden. Mukavat päällä ja olkaimet pysyvät paikoillaan. Katso www.nettiemo.fi
Mun mielestä Triumphin imetysrintsikat on parhaita, ellei jopa ainoita joihin kannattaa rahaa laittaa. Kokemusta on H&M:n (ihan tosi huonoja), Carriwellin (hankalat pukea ja mitoitus liian niukkaa), Anitan (hiostavat) ja sitten Triumphin liiveistä ja Triumphit on ihan parhaita ja oikein hyviä. Suosikkimallini on Mamabel Lace ilman kaaritukea, sitä vaan ei saa mistään muualta kuin Stockalta tilaamalla. Muita hyviä malleja on Comfort ja Soft ja niitä löytyy kaikista marketeistakin (CM, Prisma, Anttila).
H&M:n imetysliivit oli todella huonot, en suosittele ( tosin H&M:n imetyspaita oli tosi hyvä), sitten minulla oli Anttilasta ostetut, motherline- merkkiset, ne oli ihan hyvät hintaansa nähden. Näillä kummillakin oli hintaa alle 15e.
Koska toinen tykkää toisesta ja toiselle sopii toinen. Esim. Bravado ei minusta ollut ollenkaan hyvä. Eivät tarpeeksi tukevat, ja neppari kiinnitysmekanismina oli huono, kun sitä ei saa yhdellä kädellä kiinni. Carriwell oli minusta myös mitoitukseltaan tosi niukka, mutta jos olisin sovittanut ennen ostamista niin olisinpa ehkä osannut ostaa oikean kokoiset... Eniten tuli käytettyä semmosia, joissa kiinnityksen sai yhdellä kädellä kiinni ja jotka tuntui tukevalta muttei hangannut. Ja noita juttuja ei hoksaa ennenkuin kokeilee.
Mulla on kolmet kappahlin motherlinen kaarituelliset imetysliivit. Ne on nätitkin kaikenlisäks. Itse en tykkää liiveistä, joissa ei ole kaaritukia. Nuo liivit maksoi kappahlissa oisko 16-19 euroa.
Viimeisimpien liivien ostosta on aikaa, joten en mene takuuseen, onko niitä vielä myynnissä kappahleissa.
Seuraavaksi aion ostaa Triumphin kaarituelliset imetysliivit!
Lindexin liiveistä, itse kyllä tykkään jälkimmäisistä. Patrician liivejä myydään ainkain Kätilöopiston sairaalassa, mutta ne eivät ole kovinkaan tukevia. Hinta oli jotain 25e. Lindexillä on valikoimaa paremmin alkaen c- kuppi, siis tukevampia liivejä. Sieltä ostin hienot mustat ja valkoiset sporttityyppiset, ja molemmista olen tykännyt. Eivät näytä lainkaan imetysliiveltä, mutta toimivat hyvin. Hintaa en tarkalleen muista, olivat alle 30 e kappaleelta ilman mitään tarjousta. Hyviin liiveihin kannattaa satsata. Citymarketissakin lie jotain merkkejä, mutta ei kannata ostaa mitään löperöä vaikka olisi pienikin kuppikoko. Imettäessä rinnat tarvitsevat kunnon tukea!