Kerrankin tuli Tinderissä rehellinen arvostelu :D
"Käytät liikaa alkoholia ja olet turhan paljon yli ihannepainon. Molempiin pystyt vaikuttamaan itse. Minua varten on jotain tuota parempaa. Voit toki palata asiaan kun olet ymmärtänyt tehdä noille seikoille jotain."
Kommentit (24)
Minusta naiselle saa sanoa noin. Tasa-arvoa jo näihinkin asioihin.
No mutta toihan on lähinnä hauska. Ottaisin huumorilla :)
Vierailija kirjoitti:
Minusta naiselle saa sanoa noin. Tasa-arvoa jo näihinkin asioihin.
No ei kenellekään kannata sanoa noin.
Siis tää oli ilmeisesti jotain paskaa huumoria? Miten hän tietää ap:n alkoholinkäytöstä?
Miehiä on syyllistetty kaikesta aina. Ei tunnu missään. Jos naista huomauttaa siitä ettei ole pitänyt huolta itsestään on kaikki raivona.
No ei tuollaisesta tyypistä olisikaan mukavaa ystävää saanut, mutta kai hänen pitää jatkaa sitä täydellisen tavoittelua.
Minkälainen ikäinen heppuli oli? Minkä näköinen?
Mä oon alkoholisoitunut läski, mutta en kuitenkaan moukka. Jos joku nainen sanoisi minulle noin hän ei olisi minua varten.
Onko tää nyt sitä uutta trendiä et hakutaa jos on kiinnostunut? Mistä erottaa sen ns. hyvän haukkumisen ja ilkeän haukkumisen? Mä en ainakaan kiinostu ilkeilijöistä.
Tommosia ne tindermiehet on. Kaikkien naisten pitäisi olla samanlaisia. Aivoja ei tarvi olla, vain ulkokuori.
Vaikka äijä olisi itse minkälainen pärnänen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten painoi sydäntä?
Päästäkseen sanomaan, todennäköisesti lähettää samankaltaisen viestin melkein kaikille naisille, jotka eivät mahdu hänen kapeisiin ihannemittoihinsa.
Tässä on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa.
1. Mies on urheilullinen tiukkapipo joka vannoo terveellisten elintapojensa nimeen eikä pysty hyväksymään mitään omista normeistaan poikkeavaa
2. Mies on ihan tavallinen plösö joka pitää oikeutenaan arvostella kaikkia naisia jotka eivät satu lämpenemään hänelle.
Kummassakaan tapauksessa kyse ei siis ole varsinaisesti naisesta
Mies
Vierailija kirjoitti:
Tässä on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa.
1. Mies on urheilullinen tiukkapipo joka vannoo terveellisten elintapojensa nimeen eikä pysty hyväksymään mitään omista normeistaan poikkeavaa
2. Mies on ihan tavallinen plösö joka pitää oikeutenaan arvostella kaikkia naisia jotka eivät satu lämpenemään hänelle.
Kummassakaan tapauksessa kyse ei siis ole varsinaisesti naisesta
Mies
Tai sitten nainen on laittanut Tinderiin tarkoituksella harhaanjohtavia kuvia ja alkoholinkäyttö nousi esiin vasta kun oltiin puhumassa treffeistä.
Tai sitten överikuvia viinilasi kädessä ladattu Tinderiin...
No oletko överiläski, joka juopottelee yli kohtuurajojen? Miksi asiasta ei saisi mainita jos se on syy, ettei kiinnosta, varsinkin jos sinusta sai ensin toisenlaisen käsityksen.
Vastaat: "Kiitos viestistäsi! Luonteesi vaikuttaa ihastuttavalta, ja kiitos muistutuksesta että pitää päivittää Tinder-tietojani, sillä painan nykyään 52 kiloa ja siinä treenauksen euforiassa jäi tuo juominenkin väliin. Oikein hyvää loppusyksyä sinulle!" Ja sit blokkaat tyypin.
Oliko tää miehelle?