Sanokaas onko tämä laukku liian kotikutoisen näköinen?
Siis että olisiko tuolla jo menekkiä vai vieläkö kannattaisi jotenkin muuttaa? Itse olen siis laukun tehnyt ja tuon tyyppisiä haluaisin tehdä vähän lisääkin. Ajattelin että ois ihan ok vaikka pikkujouluihin?
Laukun päälimateriaali on samettia, sisävuori puuvillaa.
Kommentit (43)
Hieno! Olet taitava. Sopii joulunaikaan sekä myöskin iltalaukuksi yksinkertaisen juhlapuvun kanssa. Minusta on tosi vähän myynnissä iltapukujuhliin ja muihinkin "virallisiin juhliin" laukkuja. Tai ne ovat sitten väärän värisiä.
Olisi hyvä, jos tuota saisi eri väreissä. 30 euroa ehdotan hinnaksi, riippuu tietenkin materiaalien hinnasta ja työmäärästä. Kaunis on.
Olisi hyvä, jos tuota saisi eri väreissä. 30 euroa ehdotan hinnaksi, riippuu tietenkin materiaalien hinnasta ja työmäärästä. Kaunis on.
Aivan ihana! Ostaisin. Kipuraja menisi viidessäkympissä vaikka käsityötä onkin.
Hieno laukku. Eri värisenä tahtoisin, en osaa nyt päättää väriä
Oli hieno. Odotin jotain löysköä kangaskassia, mutta tuo oli todella kaunis. Kukkanen oli tyylikäs ja värit kauniit .
Näyttää jotenkin aavistuksen nuhjuiselta, ryhdittömältä. Voi johtua kuvastakin. Mitä noi helminauhan näköiset jutut siinä alapuolella on? Onko parempia kuvia?
Maksoin 50€ rumemmasta laukusta, joka oli sarjatyötä. Oli pakko ottaa se joka sopi muuhun asusteeseen.
Väri oli shampanja
Hieno! Perusta firma, myy maailmanlaajuisesti ja pian olet rikas.
Muuten, taisit aiemmin laittaa myös kuvia tekemistäsi laukuista. Ne olivat liian koristeltuja, mutta tämä on oikeasti hieno
En ole aiemmin laittanut kuvia _minun_ tekemistäni laukuista, mutta yhden aloituksen kyllä tein jossa kysyin niistä shabby chic- tyylisistä laukuista.
Ajattelin että näissä laukuissa sävyinä olisi musta ja punainen, eri sävyissä, eri tavalla yhdisteltyinä. Käytän paljon kierrätyskankaita, enkä ole menossa ostamaan tätä projektia varten erikseen kangasta. Joten kankaat määräytyy tällä kertaa sen mukaan mitä hyllystä löytyy :)
Olen miettinyt että laittaisin Etsyyn kaupan pystyyn, mutta mietityttää vain postituskulut jos ulkomaille lähettää. Ne kun taitaa olla aika korkeat.
Hyi visto mikä tekele. Liika on liikaa.. pienempi koriste olisi tyylikkäämpi. En ostaisi.
Nuo tekotimantit on vähän liikaa. Tulee semmonen askarreltupaskarreltu fiilis itselleni. Mutta monelle täällä näyttäisi kelpaavan joten kannattaa yrittää myydä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää jotenkin aavistuksen nuhjuiselta, ryhdittömältä. Voi johtua kuvastakin. Mitä noi helminauhan näköiset jutut siinä alapuolella on? Onko parempia kuvia?
Ei ole nyt tähän hätään muita kuvia. Tuo helminauha on tuon laukun ranneke, hihna.
Te jotka kaipasitte muita värejä, niin millaisia värejä kaipaisitte juhlalaukkuihin?
Kuva on tosiaan aika epäselvä, mutta nuo valkoiset pallot on helmiä, ei tekotimantteja.
Ei ole menekkiä. Liikaa kaikkea ja siksi asun olisi oltava hyvin yksinkertainen. Selkeää, simppeliä tyyliä harrastava inhemö taas ei käytä tuollaisia laukkuja.
Hyvännäköinen. Vetoketjun tilalle voisi laittaa myös metallisen klipsikehikon, joka antaisi laukulle myös ryhtiä. Niitä saa netistä parin euron kappalehintaan, isommat maksaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin laittanut kuvia _minun_ tekemistäni laukuista, mutta yhden aloituksen kyllä tein jossa kysyin niistä shabby chic- tyylisistä laukuista.
Ajattelin että näissä laukuissa sävyinä olisi musta ja punainen, eri sävyissä, eri tavalla yhdisteltyinä. Käytän paljon kierrätyskankaita, enkä ole menossa ostamaan tätä projektia varten erikseen kangasta. Joten kankaat määräytyy tällä kertaa sen mukaan mitä hyllystä löytyy :)
Olen miettinyt että laittaisin Etsyyn kaupan pystyyn, mutta mietityttää vain postituskulut jos ulkomaille lähettää. Ne kun taitaa olla aika korkeat.
Postituskulut painon mukaan ja jos on ohut lähetys (alle 3 cm), menee kirjeenä. Kirjaaminen on melko kallista. Joissakin maissa on erittäin epäluotettava posti (esim. Italia), joten kirjaaminen on silloin melkein välttämättömyys.
Kannattaa miettiä tuota Etsyä, jotkut myyjät ovat pettyneet siihen. Esimerkiksi täällä on arvioita: https://www.consumeraffairs.com/online/etsy.html Mutta voi se olla hyväkin paikka myydä. Itse olen vain ostanut sitä kautta.
Siitä ei kannata välittää, jos jotkut eivät pidä laukuistasi. Kaikenlaiselle tavaralle löytyy kyllä ostajia ympäri maailmaa.
Paljon matkustelleena voin sanoa että jos myisit tuota laukkua missä päin maailmaa tahansa, ihailijoita olisi.