Sanokaas onko tämä laukku liian kotikutoisen näköinen?
Siis että olisiko tuolla jo menekkiä vai vieläkö kannattaisi jotenkin muuttaa? Itse olen siis laukun tehnyt ja tuon tyyppisiä haluaisin tehdä vähän lisääkin. Ajattelin että ois ihan ok vaikka pikkujouluihin?
Laukun päälimateriaali on samettia, sisävuori puuvillaa.
Kommentit (43)
Minusta tuo on hauska. Mitä väliä vaikka olisikin "kotikutoisen" näkönen? Minusta olisi vain kiva sanoa että kaverini on tämän tehnyt.
Ei todellakaan ole kotikutoisen näköinen! Upea!
Tuon kuvan perusteella ei minusta näytä itse tehdyltä, tai eipä tulisi ekana mieleen, että se on itse tehty. Voisin kuvitella tuon laukun johonkin juhlavaan tilaisuuteen.
Tuohon en kyllä ainakaan keksisi mitään lisättävää, mielestäni tuo koriste on jo aika paljon itsessäänkin.
Vau! Upea on, syvä kumarrus, olet taitava.
Hieno! Ja erottuu edukseen tavisiltalaukuista. Kruunaa asun.
Voi kiitos! Tarkoituksena oiskin, että laukku nimenomaan ois kuin koru itsessään, ei "pelkkä laukku". Kiva jos teillekin tulee samanlainen fiilis :)
No, niin paljonko maksaisitte laukusta? Pianhan on pikkujoulukausi, joten nyt laukut hankintaan.
On todella kaunis. Ainoa mitä harkitsisin on laukkuosan tuenta. Vähintään silitettävä tukikangas, mieluummin joku erillinen tukirakenne, vaikka paksumpi kangas liimaharsolla vuoriin silitettynä.
Hinta voisi olla joitakin kymppejä, n. 30-50e välillä.
10
Hieno on. Ostaisin, jos olisi tarvetta.
Onpa hieno. Kuvittelin aloituksen perusteella, että kyse on jostain rähjäisestä kassista :D
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli heti mielikuva jostain 20-luvun kapeassa punaisessa mekossa keikistelevästä tupakkiholkkia kapeissa sormissaan pitelevästä naisesta, kenellä on tuollainen laukku.
Ja eikös 20-luvun teemajuhlia järjestetä nykyään.
Höpö höpö, ei tuolla ole mitään tekemistä 20-luvun tyylin kanssa.
Olet unohtanut vanhan totuuden: Vähemmän on enemmän!
Tuo on kamala!
Ei minun tyyliseni mutta hieno on. Mielestäni tuosta voisi pyytää 20-30€?
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon itsetehdystä kangaslaukusta. 20-30 olisi oikeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon itsetehdystä kangaslaukusta. 20-30 olisi oikeampi.
Kiinalaisessa tehtaassa prässätystä muovilaukustako maksaisit enemmän? ei-ap
Vierailija kirjoitti:
Mummotyyliä
Ei todellakaan ole. Jos yhdistää vaikka nahkaan, tiukkaan vartalonmyötäiseen mekkoon ja korkeisiin korkoihin, on hot. Mutta tietysti jos ei osaa yhdistellä, niin paras pysyä vain teinipissismerkeissä.
Mulle tuli heti mielikuva jostain 20-luvun kapeassa punaisessa mekossa keikistelevästä tupakkiholkkia kapeissa sormissaan pitelevästä naisesta, kenellä on tuollainen laukku.
Ja eikös 20-luvun teemajuhlia järjestetä nykyään.