Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei tee aloitetta, onko parempi unohtaa?

Vierailija
19.09.2017 |

Kysymys Otsikossa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ite tai unohdat.

Vierailija
2/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee itse aloitetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauanko olette tunteneet. Mutta kyllä oikeasti kiinnostunut mies lopulta aloitteen tekee, siitä nyt ei tarvitse keskustellakaan.

Vierailija
4/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kauanko olette tunteneet. Mutta kyllä oikeasti kiinnostunut mies lopulta aloitteen tekee, siitä nyt ei tarvitse keskustellakaan.

Miksi nainen ei voi tehdä aloitetta?

Vierailija
5/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Suuri osa miehistä on täydellisiä aloitekyvyttömiä tuhnuja. On syytä tehdä se aloite itse eikä jäädä odottelemaan ihmettä. Ei ne sitten lopulta ole vastaankaan laittaneet ainakaan minun kokemuksen mukaan.

Vierailija
6/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi unohtaa. Jos mies ei tee aloitetta, mutta on selvästi kiinnostunut, kyseessä on joko vässykkä tai joku tasa-arvon pilkunnu*sija, jollaisten kanssa et halua joutua tekemisiin. Tai no vässykän kanssa ehkä luonteestasi riippuen, mutta tämä jälkimmäinen säätäjä on yksinomaan ärsyttävä. "Voisin tehdä aloitteen, mutta en tee, koska eikös se ole tasa-arvoa, että nainenkin tekee joskus aloitteen?"

Vierailija
7/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On parempi unohtaa. Jos mies ei tee aloitetta, mutta on selvästi kiinnostunut, kyseessä on joko vässykkä tai joku tasa-arvon pilkunnu*sija, jollaisten kanssa et halua joutua tekemisiin. Tai no vässykän kanssa ehkä luonteestasi riippuen, mutta tämä jälkimmäinen säätäjä on yksinomaan ärsyttävä. "Voisin tehdä aloitteen, mutta en tee, koska eikös se ole tasa-arvoa, että nainenkin tekee joskus aloitteen?"

Tasa-arvo ei sinänsä ole asia mistä voi poimia vain ne kirsikat päältä. Sillon kyseessä ei ole tasa-arvo vaan ns. superiorityn hakeminen. Tämä on se asia mitä nykyinen länsimaalainen feminismi hakee, yrittävät asettaa itseään miesten yläpuolelle eikä vierelle. 

T. egalitaari

Vierailija
8/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei soittele sulle riittävän usein, niin käytännössä olet vapaa tekemään mitä haluat!!!

Yleensä tälläiset vässykät/pilkunnussijat sitten saavat draaman aikaan kun oletkin jo siirtynyt seuraavaan. Tekevät jotain käytännönopetusta jotta edes anelisit heidän perään. He eivät ikinä kysy mitä sinä haluat. Olivat siis myöhässä.

Vierailija
9/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo ei sinänsä ole asia mistä voi poimia vain ne kirsikat päältä. Sillon kyseessä ei ole tasa-arvo vaan ns. superiorityn hakeminen. Tämä on se asia mitä nykyinen länsimaalainen feminismi hakee, yrittävät asettaa itseään miesten yläpuolelle eikä vierelle. 

T. egalitaari

Komppaan 100%.

T: Nainen joka tekee aloitteita.

Vierailija
10/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Suuri osa miehistä on täydellisiä aloitekyvyttömiä tuhnuja. On syytä tehdä se aloite itse eikä jäädä odottelemaan ihmettä. Ei ne sitten lopulta ole vastaankaan laittaneet ainakaan minun kokemuksen mukaan.

Tämä totta jos haluaa kerran pari heiluttaa peittoa, mutta parisuhteeseen ei perässäraahattavaa tuhnua kannata ottaa.

Vierailija
11/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan odotan että pyytää yhteystietoja tai tapaamista?

Vierailija
12/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. egalitaari

Miten tämä kommentti liittyi tuohon alkuperäiseen kommenttiin?

Vierailija
13/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aloitekin on vain yksittäinen seikka monen muun joukossa, ei siitäkään yliluonnollisen suurta asiaa kannata tehdä.

Vierailija
14/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä totta jos haluaa kerran pari heiluttaa peittoa, mutta parisuhteeseen ei perässäraahattavaa tuhnua kannata ottaa.

Miksi haluat siis itse olla parisuhteen perässäraahattava tuhnu?

Vierailija
15/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se aloitekin on vain yksittäinen seikka monen muun joukossa, ei siitäkään yliluonnollisen suurta asiaa kannata tehdä.

Aloite on vasta aloite. Se ei takaa ruusuista tulevaisuutta, mutta antaa mahdollisuuden tutustumiselle tai elämässä eteenpäin menemiselle. Itse mietin niin samoja. Työkaveri tuntuu kovin houkuttelevalta. Alan jo harkita laastarin etsimistä.

Vierailija
16/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next. Miehiä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi