Piereskeleekö kaikki naiset unissaan?
En enää edes halua nukku tyttöystävän vieressä, kun jos hän nukahtaa ennen minua, niin heti alkaa se rupsuttelu. Ja kakka haisee. Koita siinä sitten nukkua.
Kommentit (27)
Myöskin hereissä ollessa voivat pierrä.
"Tutkimusten mukaan ihminen vapauttaa keskimäärin 0,5–2 litraa kaasua vuorokaudessa lynkkysuolensa välityksellä[1]. Keskimääräinen kertapäästö vaihtelee 35–90 millilitran välillä. Koostumus vaihtelee suuresti, mutta 99 % kaasusta koostuu hiilidioksidista (5,1–29 %), vedystä (0,06–47 %), typestä (23–80 %), hapesta (0,1–2,3 %) ja metaanista (0–26 %)[2]. Nämä yleiset kaasut ovat myös suhteellisen hajuttomia. Kaasua niellään syödessä tai juodessa, minkä lisäksi niitä vapautuu ruuansulatusprosessissa[1]."
Kaikilla ihmisillä muodostuu suolistossa suolistokaasua. Tai siis ainakin niillä, joilla on tapana syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12/14. Voi raukkaa. Selibaatissa joudut elämään. Onneksi on kaksi kättä ja käsirasvaa.
No jaa, olen ajatellut vaihtaa vähän seksikkäämpään muijaan. Itse varmaan ihan innoissasi olisit ottamassa poskeen ym jos ukko tursauttelee sulotuoksuja vieressä?
Ottaa poskeen? Kuka sellaista tekisi? Yäk!
Mun luona oli kerran baarista pokattu mies joka pieri unissaan.
Kaikki ihmiset pieree.
Newsflash! Naisetkin ovat ihmisiä.
Kyllä minä ainakin. Joskus herään itekki siihen tai puoliunessa kuulen. Mut enpä sille mitään voi.
No jaa, olen ajatellut vaihtaa vähän seksikkäämpään muijaan. Itse varmaan ihan innoissasi olisit ottamassa poskeen ym jos ukko tursauttelee sulotuoksuja vieressä?