Yths:n soittoaika oli pari tuntia sitten. Eivät soittaneet.
Jätin takaisinsoittopyynnön. Menee näköjään päivystäessä tämä päivä.
Kommentit (10)
Teitkö soiton loppuun asti? Joskus itse hätäisesti katkaisin vähän liian aikaisin ja ihmettelin, miksi ei soittoa tullut. Soitin seuraavana päivänä uudelleen ja tajusin silloin mokani.
Jos ei tästä kyse, nii ruuhka ja inhimillisyys. Koita kestää
Juu ei ne juuri koskaan soittavat takaisin. Yritin kerran kolme päivää saada yhteyttä heihin puhelimitse, en onnistunut.
Noin on käynyt mullekin. Kävin sitten tiskiltä varaamassa ajan. Siinä soittopalvelussa oli ollut jotain vikaa, eikä takaisinsoittoja siksi tullut. Todella huono palvelu, koska ei usein toimi ja eivät vastaa, vaikka jäisi langoille odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Noin on käynyt mullekin. Kävin sitten tiskiltä varaamassa ajan. Siinä soittopalvelussa oli ollut jotain vikaa, eikä takaisinsoittoja siksi tullut. Todella huono palvelu, koska ei usein toimi ja eivät vastaa, vaikka jäisi langoille odottamaan.
Käsitin että ap:lla oli sovittu lääkärin kanssa soittoaika. Se on eri juttu kuin takaisinsoittopalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin on käynyt mullekin. Kävin sitten tiskiltä varaamassa ajan. Siinä soittopalvelussa oli ollut jotain vikaa, eikä takaisinsoittoja siksi tullut. Todella huono palvelu, koska ei usein toimi ja eivät vastaa, vaikka jäisi langoille odottamaan.
Käsitin että ap:lla oli sovittu lääkärin kanssa soittoaika. Se on eri juttu kuin takaisinsoittopalvelu.
Puhutaan kyllä soittopyynnöstä ja takaisinsoitosta. Ei lääkäreille jätetä mitään soittopyyntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Teitkö soiton loppuun asti? Joskus itse hätäisesti katkaisin vähän liian aikaisin ja ihmettelin, miksi ei soittoa tullut. Soitin seuraavana päivänä uudelleen ja tajusin silloin mokani.
Jos ei tästä kyse, nii ruuhka ja inhimillisyys. Koita kestää
Ap:lla oli lääkärin kanssa sovittu soittoaika. Silloin lääkäri soittaa asiakkaalle tiettyyn aikaan. Kyse ei ole takaisinsoittopalvelusta. Takaisinsoittopalvelua ap käytti sen jälkeen kun lääkäri ei ollut soittanut sovittuna aikana (odotti soittoa pari tuntia) ja ap halusi selvittää miksi lekuri ei soittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitkö soiton loppuun asti? Joskus itse hätäisesti katkaisin vähän liian aikaisin ja ihmettelin, miksi ei soittoa tullut. Soitin seuraavana päivänä uudelleen ja tajusin silloin mokani.
Jos ei tästä kyse, nii ruuhka ja inhimillisyys. Koita kestää
Ap:lla oli lääkärin kanssa sovittu soittoaika. Silloin lääkäri soittaa asiakkaalle tiettyyn aikaan. Kyse ei ole takaisinsoittopalvelusta. Takaisinsoittopalvelua ap käytti sen jälkeen kun lääkäri ei ollut soittanut sovittuna aikana (odotti soittoa pari tuntia) ja ap halusi selvittää miksi lekuri ei soittanut.
Voisiko ap sitten ystävällisesti kertoa selvemmin tapahtuneesta? Lääkärin soittoaika on eri asia kuin YTHS:n soittoaika.
Miksi ap puhuu itsestään kolmannessa persoonassa?
Täällä sama ongelma. On ollut itse asiassa puoli vuotta. En ole vieläkään saanut apua heiltä, maksut oon maksanut ajallaan. Oikeuteen joutais koko laitos.
Näinhän se päivä menee. Takaisinsoittopyynnön johdosta soitettiin. Sönkötti jotain että täällä näkyy että ihan kuin se ois hoidettu se asia. Sanoin että a) oli soittoaika b) ei soitettu. Että hoitamatta on.
"no minäpä käyn kysymässä hoitajalta"
Vittu mitä paskaa.
Tässä edelleen päivystän.