APUA! Miksi Facebook kysyy "tunnetko henkilön se ja se"? Onko tämä joku kaveripyyntö vai ei??
Kun klikkasin sitä kohtaa mikä näyttää kaikki tapahtumat, niin siinä oli yksi kohta jossa Facebook kysyy "Tunnetko henkilöä Matti Meikäläinen" (nimi muutettu). MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? Kyllä tunnen henkilön, mutta emme ole kovin läheisiä. Kuitenkaan en näe hänen lähettämää kaveripyyntöä missään, joten ONKO HÄN lähettänyt minulle sen vai ei? Ilmeisesi EI; joten MIKSI FB edes kysyy näin? MItä se niille kuuluu?? Miksi se niitä kiinnostaa?
Olisiko henkilö kuitenkin lähettänyt minulle kaveripyynnön?
Kommentit (6)
Hölmö. Fb tarjoo sulle niin uusia kavereita. Jospa vaikka haluaisit pyytää Matti Meikäläistä ystäväksi.
Facebook ehdottaa sulle kaveriksi tyyppejä joiden numero sun kännykän yhteystiedoissa on tai sitten jotka on vierailleet sun profiilissa.
Mun mielestä vähän epämiellyttävä ominaisuus, ei voi stalkata ketään rauhassa :D
Minulle on tarjottu kaikki kaverien kaverit jne. En ole tyypeistä koskaan kuullutkaan. Vastaus on yksiselitteinen EI.
Kuka hullu haluaa facebookiin? Sairasta vakoilua koko ajan. Facebook tietää sinusta kaiken.
Minua kiinnostaisi että miten tuon kaverityrkyttämisen saa loppumaan... Ärsyttävää kun seinä on täynnä tuntemattomia tyyppejä.
ja, minne tuohon kysymykseen voi edes vastata??