Mitä hittoa!? Tulin iloisena kotiin ja hihkaisin eteisessä pirteänä, että onpa täällä paljon kenkiä - minullakin neljä paria!
Niinpä heitin kolmet omat kenkäni kaappiin pois tieltä. Airbnb-vieraat, joilla on kenkiään omieni lisäksi toiset neljä paria, reagoivat tähän väkinäisesti naurahtamalla ja sitten silminnähden murjottivat. Eivät kysyneet päivän kuulumisia, eivät mitään. Miten tosta voi suuttua? Sehän oli iloinen tokaisu! Ehkä viskoin kenkiäni sitten turhan mielenosoituksellisesti tai jotain, kun niin pahoittivat mielensä...
Kommentit (7)
Olen pahoillani, mutta tää oli sairaan huono.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta tää oli sairaan huono.
Huono millä tavalla? Jäin miettimään tota. Vieraat nimittäin murjottivat keittiönpöydän ääressä ja mumisivat toisilleen hiljaa ranskaa, samalla molemmat omiin älypuhelimiinsa tuijotellen. Hääräilin ympärillä silleen hiukan tekopirteänä ja odotin, että nostavat katseensa, mutta ei. Pariskunnan toinen osapuoli jopa nojasi poskeaan kämmenellä ja sipaisi hiuksiaan silmiensä suojaksi toiselta puolelta, ettei vain tarvitsisi noteerata!
Hiippailinkin siitä vähin äänin omaan huoneeseeni enkä laittanut valoja päälle. Makasin ja kuuntelin vain, kun mitään ei kuulunut.
Ranskan juntit eivät ehkä ymmärrä suomalaisen korkeakulttuurin päälle?
Onko tää nyt taas niitä tilanteita, joissa en tajua olevani tökerö ja loukkaavani toisia, ja sitten pahoitan mieleni kun minulle töksäytellään ja tölväytellään ikävästi...?
Voi herramunjaa kuinka sosiaalisesti törppö ja muutoinkin kulmikas ja hassu olen. Ei auta edes tämä pakkososialiseeraus Airbnb'n avulla, ei se eikä mikään muukaan. Ryhdynkin tästä erakoksi.