Lue keskustelun säännöt.
Mikko Kuustonen on uusi Jari Tervo
18.09.2017 |
Naisten kimallepuseroihin pukeutuva muka-suvaitsevainen Mikko haukkuu persuja leikkimielisessä visailussa, vaikkei edes puhuta politiikasta. Nyt joutui kohteeksi Laura Huhtasaari. Tervo sentään ymmärsi poistua tv:stä. Mites Mikko?
Kommentit (3)
Men at Work teki silleen tyhmästi että varasti Mikko Kuustosen melodian!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
molemmat äijät ovat ainakin erittäin rakastuneita itseensä
Minun veikkaukseni. miksi Mikko haukkuu persuja, koska itse on puoliksi konservatiivi. Yrittää feikata ja kerätä pisteitä suvakeilta, ikäänkuin olisi yksi heistä, vaikka toinen jalka on konservatiivien puolella. Totta kuustonen puhuu sitten lauluissaan. Leikkimielisessä visailuissa nyt voi sanoa mitä tahansa, vaikka olisikin syvällä sisimmässään erimieltä, mitä suustaan päästelee. Kyseisessä ohjelmassa ei olekaan tarkoitus puhua totta, vaan olla mukamas hauska ja "kansan pulssilla".
Minulla on jopa teoria, että tässä eräässä eilisessä leikkimielisessä visailuohjelman jaksossa kun Krista Kosonen sanoi yhdessä kohtaa aivan randomisti: "Laura Huhtasaari presidentiksi", se oli Mikko Kuustosen oma ajatus, mutta hän oli vain lahjonut Krista Kososen sanomaan se televisiossa, koska Mikko Kuustosen saappaat ovat niin syvällä suvakkisuossa, hän joutuu turvautumaan vippaskonsteihin toimiakseen omantuntonsa mukaisesti, sekä menettämättä kasvojaan, tuuliviirinä.