Jaetaan arjen parhaat niksit :)
Itse opin tämän anopilta: käytettyä ehkäisyrengasta ei tarvitse heittää pois vaan voi käyttää vaikka penisrenkaana tai voi maalata kauniin väriseksi ja käyttää rannekoruna (jos on pienet ranteet). Kertokaa omat niksinne!
Kommentit (23)
Mulla on töissä niin paljon luppoaikaa, että voin tehdä omia juttujani ihan niin paljon kuin haluan ja viitsin. Jää sitten kotona aikaa muuhun tärkeään ja kivaan, kun on kotijuttuja voinut hoitaa työaikana ja saanut siitä vielä rahallista korvausta. En siis työskentele kotoa käsin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on töissä niin paljon luppoaikaa, että voin tehdä omia juttujani ihan niin paljon kuin haluan ja viitsin. Jää sitten kotona aikaa muuhun tärkeään ja kivaan, kun on kotijuttuja voinut hoitaa työaikana ja saanut siitä vielä rahallista korvausta. En siis työskentele kotoa käsin.
Lisään vielä, että vien kotoa kaikki mahdolliset ladattavat jutut, jopa hammasharjan töihin ladattavaksi työnantajan sähköllä. Lisäksi lippuaikana kiertelen eri vessoissa pöllimässä vessapaperia, näin säästän siis rahaa. Kyllä on upea työpaikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että vien kotoa kaikki mahdolliset ladattavat jutut, jopa hammasharjan töihin ladattavaksi työnantajan sähköllä. Lisäksi lippuaikana kiertelen eri vessoissa pöllimässä vessapaperia, näin säästän siis rahaa. Kyllä on upea työpaikka!
Niin, näin toimimalla ja säästämällä olen pystynyt ostamaan kalliin rinkan, jolla voin kantaa ladattavat töihin ja sieltä pois ja vessapaperit siinä samalla. Toki tarvitsen tätä rinkkaa vaellusharrastuksenikin takia. Kyllä on upeeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksat vielä tuollaisesta pummaamisesta. Tästä et pääse läpi. Rehellisyys maan perii.
Itse olen kiireinen kokki, jolta jää usein ruokataukokin pitämättä.
Tuli myös nämä kiky-pidennykset. Välillä on 10 h työpäiviä 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksat vielä tuollaisesta pummaamisesta. Tästä et pääse läpi. Rehellisyys maan perii.
Itse olen kiireinen kokki, jolta jää usein ruokataukokin pitämättä.
Tuli myös nämä kiky-pidennykset. Välillä on 10 h työpäiviä 😔
Luitko aloituksen ajatuksella? Vastaukset samaa tasoa, joten relaa.
Terveyssiteitä saa hyvät kertakäyttöiset siivoustossut, jalat ei kastu tai likaannu ja levitä likaa. Jos on tosi isot jalat (vaikka mies auttaa siivoamaan) niin pitää käyttää yösiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Terveyssiteitä saa hyvät kertakäyttöiset siivoustossut, jalat ei kastu tai likaannu ja levitä likaa. Jos on tosi isot jalat (vaikka mies auttaa siivoamaan) niin pitää käyttää yösiteitä.
Joo ja käytetyillä siteillä voi tehdä koiralle verijälkiä metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai pestä varovasti ja kuivattaa ja käyttää wc-paperina tai liimattavina muistilappuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai pestä varovasti ja kuivattaa ja käyttää wc-paperina tai liimattavina muistilappuina.
Ei niitä pestä tarvi, kuluu vaan turhaan vettä. Käytetyt siteet toimii hyvin kärpäspaperina, kun ne ripustaa narulla kattoon. Niistä saa myös nätin jouluhimmelin.
Harrastakaa anaaliseksiä. Suhde pelastuu.
Laita sukkahousut päähän kun menet pankkiin niin rahahuolet poistuvat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin banaanikörpäsaikana voi sellasen laittaa hedelmäkulhoon niin kärpäset tarttuu siihen.
Kondomin sisään voi sujauttaa viinirypäleitä ja pistää pakkaseen. Syntyy hauska ja viilentävä jääpala vaikka booliin. Käytön jälkeen sen voi pakastaa uudelleen (jos joku possu ei ole avannut sitä ja syönyt rypäleitä) ja a vot, kestojääpala on syntynyt.
Joulu taas lähestyy ja on mukava askarella yhdessä perheen kanssa joulukoristeita. Vessapaperirullasta saat kivoja tonttu-ukkoja käytettyjen terveyssiteiden avulla.
Saat huolellisesti leikkaamalla sekä punaisen hiippalakin että valkoparran samalla vaivalla rullan somistukseksi. Näitä on hauska antaa kodin ulkopuolellekin, esim. opettaja ilahtuu varmasti tästä itse tehdystä, ekologisesta lahjasta.
Pimpulilla voi kiillottaa vessan hanat jne.
Matalat ikkunat voi pestä takapyllyllä. Pesuainetta rättiin (tai terveyssiteeseen) ja hinkkaamaan. Kiireisen mamman niksi, samalla saa liikuntaa kun tekee pyörivää liikettä ja kyykkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Matalat ikkunat voi pestä takapyllyllä. Pesuainetta rättiin (tai terveyssiteeseen) ja hinkkaamaan. Kiireisen mamman niksi, samalla saa liikuntaa kun tekee pyörivää liikettä ja kyykkyjä.
Toimii kaikissa ikkunoissa kun ottaa tikkaat alle, sitten vaan twerkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joulu taas lähestyy ja on mukava askarella yhdessä perheen kanssa joulukoristeita. Vessapaperirullasta saat kivoja tonttu-ukkoja käytettyjen terveyssiteiden avulla.
Saat huolellisesti leikkaamalla sekä punaisen hiippalakin että valkoparran samalla vaivalla rullan somistukseksi. Näitä on hauska antaa kodin ulkopuolellekin, esim. opettaja ilahtuu varmasti tästä itse tehdystä, ekologisesta lahjasta.
Käytettyjen tamponien kanssa pääsee vielä helpomalla.
Niukemman vuodon aikana tamponin pää värjäytyy kivan joulupunaiseksi, hieman revit valkoiseksi jäänyttä alaosaa parraksi ja laitat veikeät silmät tussilla. Ja näin tonttu on valmis. Viitseliäämpi tietysti loihtii vielä tontulle vaikka kivat saappaat koirankakkapussin sisällöstä.
Olemme ilahduttaneet näillä naapureita ja sukulaisia. Näitähän tehtailee kymmeniä tunnissa.
Voi jukoliste, mikä alotus:)