V*ttu! Bussikuski meni tupakkatauolle kesken ajon, tässä sitä nyt ollaan jumissa.
Olen menossa yövuoroon töihin, eikä totisesti olisi aikaa tuhlattavaksi. Mutta prkuleen bussikuski vaan pysähtyi yhdellä pysäkillä, meni ulos ja huikkasi, että "tupakkatauko!" Tässä sitä ollaan odoteltu jo 10min. Kohta varmaan pitää tilata taksi, jos ei muu auta.
Että kun ärsyttää! Toivottavasti kuski saa potkut tästä hyvästä!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tauko se kuskillakin on, TOLLO
Kesken ajonko?
Kiva muutenkin haistella kun kuski haisee tupakalta. Toiset kuskeista taas huudattaa radiota ärsyttävästi. Mur
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauko se kuskillakin on, TOLLO
Kesken ajonko?
Yleensä, TOLLO
Minä ja pari mentiin ulos katsomaan, kuskia ei näkynyt missään! Ei kai tässä auta muu kuin tilata taksi. On kyllä ihan käsittämätöntä. Kukaan bussissa oleva ei ilmeisesti osaa ajaa bussia, muuten voisimme vaan kaapata sen :D
Vierailija kirjoitti:
Minä ja pari mentiin ulos katsomaan, kuskia ei näkynyt missään! Ei kai tässä auta muu kuin tilata taksi. On kyllä ihan käsittämätöntä. Kukaan bussissa oleva ei ilmeisesti osaa ajaa bussia, muuten voisimme vaan kaapata sen :D
Onko pitkän matkan bussi? Onko edellä aikataulusta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä linja / kaupunki?
Porvoo
-Ap
Jos kuskilla pitkä päivä takana, niin EUn ja digipiirturin määräämä tauko on pidettävä! Kortti rupeaa muuten huutamaan ja autoa ei pysty ajamaan. Myös jos poliisit pysäyttävät kuski saa sakot pitämättömästä tauosta
Onko edellä aikataulusta? Ei kai nyt muuten voi noin tehdä.