Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parantaa itsetuntoa?

Vierailija
17.09.2017 |

En pysty edes tutustumaan ihmisiin, koska ihmiset heijastavat huonon itsetuntoni minuun takaisin vähettelemällä minua. Olen niin yksinäinen. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin minäkin. Miten voi edes teoriassa parantaa itsetuntoaan jos ei lähes ikinä saa muuta kuin huonoa kohtelua?

Vierailija
2/4 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä asioita, joista saa onnistumisen kokemuksia. Mieluiten sellaisia, joissa on kuitenkin jonkin verran haastetta. Kun toistuvasti toteaa: "jess, hyvä minä", itsetuntokin alkaa nousta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta vähän tyhmältä, mutta se että oikaisee itsensä hyvään ryhtiin ja hymyilee paljon. Esim. Kohtaa kaikki päivittäisen asiakaspalvelijat (kaupan kanssa, bussikuski jne.) Iloisesti hymyillen ja reippaasti tervehtien. Huomaat alkavasi saada parempaa palvelua ja kohtelua. Tätä voi alkaa soveltaa sitten hiljalleen muihin elämänosa-alueisiin.

Hymyile, niin maailma hymyilee sinulle. Kuulostaa jaskalta, mutta toimii.

Vierailija
4/4 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosta vähän tyhmältä, mutta se että oikaisee itsensä hyvään ryhtiin ja hymyilee paljon. Esim. Kohtaa kaikki päivittäisen asiakaspalvelijat (kaupan kanssa, bussikuski jne.) Iloisesti hymyillen ja reippaasti tervehtien. Huomaat alkavasi saada parempaa palvelua ja kohtelua. Tätä voi alkaa soveltaa sitten hiljalleen muihin elämänosa-alueisiin.

Hymyile, niin maailma hymyilee sinulle. Kuulostaa jaskalta, mutta toimii.

Teen näin itse asiassa kyllä, mutta asiakaspalvelijoiden kohdalla minua kaivelee, etten tiedä mitä ne minusta oikeasti ajattelevat. Pelkään myös, että minua pidetään teeskentelijänä tai epätoivoisena flirttailijana. 

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme