Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(Tyhmä) kysymys kaapeli-tv:stä - ei löydä kanavia

Vierailija
17.09.2017 |

Hankin tv:n, kerrostalossa on kaapeliverkko. Mutta tässä asuessani olen ollut tähän asti vaan läppärin varassa eikä mulla ole ollut tv:tä.

Nyt kun yritän asentaa automaattista kanavahakua niin ei vaan löydy kanavia. Eli pitääkö mun tehdä itsekin joku sopimus palveluntarjoajan kanssa, eikö riitä että taloyhtiö on tehnyt. Valikkoon tulee valikot "taajuus, symbolitaajuus ja modulointi" - pitäiskö mulla olla syöttää niihin jotkut tietyt lukemat ennen kuin saan kanavia näkyviin?

Ja jos niin mistä saan ne, isännöitsijältä?

Mulla ei ole vähään aikaan ollut telkkaria, ja silloin kun oli niin asuin antennitalossa....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko televisiosi tarkoitettu antenni-vai kaapelitalouksiin? Vai onko se sopiva molempiin?

Vierailija
2/11 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkennuksena että palautin tehdasasetukset, ja ei auttanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kanavat pitäisi tulla näkyviin automaattisella kanavahaulla.

Kai sulla on antennijohto kii?

Vierailija
4/11 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla on kaapeliin sopiva TV? Tai jos on hybridi (kaapeli ja antenni samassa laitteessa), niin siitä pitää valita antennin sijasta kaapelivaihtoehto, niin kanavat alkavat hakea itse itsnsä.

Vierailija
5/11 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla sopiva milempiin

Vierailija
6/11 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan antennikaapeli kunnolla kiinni, ehjä ja oikeassa paikassa kytkettynä? Jos telkkarissa on myös antenniboksi, niin kannattaa koittaa hakea kanavia siltäkin puolelta, koska itselläni ainakin kävi kerran niin, että tiedoissa luki kaapeli, vaikka talossa oli oikeasti antenni.

Jos ei ala toimimaan, niin katso lukeeko taloyhtiön lehtisessä mitään aiheesta. Voit soittaa isännöitsijälle, jonka pitäisi tietää jos tarvitaan jotain erityistä säätämistä, jotta telkkari saadaan näkyviin. 

Vierailija
7/11 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On antennijohto kiinni, täytyy soittaa isännöitsijälle....

Vierailija
8/11 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko antennijohto kiinni oikeassa paikassa seinässä? Jossain taloissa yksi reikä oli welhon nettiyhteydelle.

Vierailija
9/11 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jos saat ratkaistua, mulla sama homma. Ei vaan löydä kanavia vaikka kaikkk säädöt pitäis olla oikein ja johdot oikeissa paikoissa. Oon jo alkanut miettimään, onko poksi vai antennipistoke viallinen.

Vierailija
10/11 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kyllä aina lukee että tarkista antenniliitäntä, mutta antenni on kiinni laitteessa ja seinässä!

Vierailija
11/11 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi antennipaikkaa seinässä tv ja radio, radion kohdalle se ei mene ja nyt kokeilin antennihaunkin mutta ei vaan löydy