Pilaan vuosisadan rakkaustarinan muuttumalla siiderivalaaksi!
Mikähän minua vaivaa? Löysin unelmieni miehen, aloimme seurustella ja mitä minä teen? Jätin kuntosalin ja lisäsin herkkujen syömistä. Siideriäkin on mennyt mukavasti. Mies ei ole (vielä) sanonut mitään, mutta ei ole sen tyylinen että sanoisikaan, kohtelias mies. Miten pääsen takaisin ruotuun? Vertaistukea?
Kommentit (5)
Otas nyt itseesi niskasta kiinni jos haluat pitää sen miehen.
Minulle on käynyt ihan samoin! Jotenkin se liittyi muuttuneeseen elämäntilanteeseen ja oman ajan vähenemiseen. Meni todella kauan, että sain uuden arkirytmin päälle ja liikunnan takaisin. Eikä ainakaan auttanut se, että mies mässyttää jatkuvasti herkkuja ja on vielä sitä tyyppiä joka voi syödä mitä vain saamatta grammaakaan painoa lisää.
Shokkihoitona toimi se kun mättötalven jälkeen vedin lempikesämekon päälle, eikä se laskeutunut kuin rintojen alapuolelle.
Nyt olen päässyt taas liki entisiin mittoihin ja saanut liikuntarytmin takaisin elämääni.
Käännä kelkka vielä kun voit j olet huomannut jo asian! Tsemppiä sinulle!
Auts. Jos jatkat tuohon malliin niin voi jäädä suhde lyhyeksi. Mieti mitä haluat elämältä. Rakkautta vai yksinoloa?
Alkukantaiset vaistosi ja viettisi vain toimivat: Olet löytänyt miehen joten voit rentoutua.