Onko Tinderissä avaamasi
Keskustelut johtaneet näkemiseen tai suhteeseen (jopa pitkäaikaiseen)? Mietin, kun niin moni avaamani keskustelu tyrehtyy (ghostaaminen), että onko se tosiaan niin, että mies kyllä laittaa viestiä "heti", jos oikeasti kiinnostaa? Muuten olen vaan penkittynä...
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
jos käy aina niin että mies lopettaa vastaamisen niin se on aivan päivänselvä merkki että mätsäät ja juttelet vain itseäsi tasokkaampien miesten kanssa.
Pudota rimaa miesten suhteen niin voin taata sulle että miehet juttelee pitempään ja pyytää nopeasti treffeille.
Ahaa...Olisko vielä teoriaa siitä, miks nää "tasoani" ylemmät on sit painaneet sydäntä? Matcheja kun ei ole montaa, kun en todellakaan ole tällä itsetunnolla niin kovasti uskaltanut toivoa mitään adoniksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos käy aina niin että mies lopettaa vastaamisen niin se on aivan päivänselvä merkki että mätsäät ja juttelet vain itseäsi tasokkaampien miesten kanssa.
Pudota rimaa miesten suhteen niin voin taata sulle että miehet juttelee pitempään ja pyytää nopeasti treffeille.
Ahaa...Olisko vielä teoriaa siitä, miks nää "tasoani" ylemmät on sit painaneet sydäntä? Matcheja kun ei ole montaa, kun en todellakaan ole tällä itsetunnolla niin kovasti uskaltanut toivoa mitään adoniksia.
Miehet painaa sydäntä melkein kaikille, koska ei ole varaa valikoida vaan otettava ne mitkä saa mätsättyä.
Tavismiehille on tinderistä tarjolla vain matalatasoisempia naisia.
Matalatasoisempia? Mikä vitun lihatiski se on?
Tie miehen sydämeen käy munan kautta.
Siis mitä kirjoitti:
Jälleen yksi nainen joka yrittää kiistää että ihmisillä ei olisi tasoja?
Kyllähän sinä itsekin olet kiinnostunut eri tavalla eritasoisista miehistä, toinen lyhyt ja epäviehättävä siivooja ei kiinnosta mutta pitkä ja komea lääkärimies kiinnostaa, näillä miehillä on erilainen taso.
Samalla tavalla kaunis 18v fitnessmalli on kiinnostavampi miehelle kuin epäviehättävä 35v yksinhuoltaja.
Tietyt ominaisuudet ja asiat on aina toivotumpia eri sukupuolilla ja niistä taso koostuu.
Minä en ole Ap ja haluaisin kertoa oman kokemukseni.Olen tavannut muutaman miehen Tinderin kautta,mutta vaikuttaa että ovat sellaisia pelimiehiä?Treffejä kyllä ehdottavat, mutta nämä muutamat miehet osoittautuvat kyllä ihan tasokkaiksi,mutta ovat eronneet ja heillä on lapsia ja tuntuu,että ovat ikuisia poikamiehiä,siksi olen nyt alkanut välttelee,tälläisiä tapauksia.Luulen,että ei tuolta netistä yhtään sen helpommalla ketään löydä,kuin esim.ravintoloista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole Ap ja haluaisin kertoa oman kokemukseni.Olen tavannut muutaman miehen Tinderin kautta,mutta vaikuttaa että ovat sellaisia pelimiehiä?Treffejä kyllä ehdottavat, mutta nämä muutamat miehet osoittautuvat kyllä ihan tasokkaiksi,mutta ovat eronneet ja heillä on lapsia ja tuntuu,että ovat ikuisia poikamiehiä,siksi olen nyt alkanut välttelee,tälläisiä tapauksia.Luulen,että ei tuolta netistä yhtään sen helpommalla ketään löydä,kuin esim.ravintoloista.
Kaikista niistä tuhansista kunnollisista miehistä tinderissä sinä valitsit vain pelimiehiä. Katso peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelut johtaneet näkemiseen tai suhteeseen (jopa pitkäaikaiseen)? Mietin, kun niin moni avaamani keskustelu tyrehtyy (ghostaaminen), että onko se tosiaan niin, että mies kyllä laittaa viestiä "heti", jos oikeasti kiinnostaa? Muuten olen vaan penkittynä...
No jaa. Näin keski-ikäisen (38) (inho-)realistin näkövinkkelistä, Jos pelkkä profiili ja viestittely "oikeasti kiinnostaa", niin nainen taitaa olla siinä ylärajalla, josta tietää että tuskin hän syttyy minusta, ellen vedä kania hatusta tms. Yksikin virheliike niin olen pihalla. Ja vaikka onnistuisinkin, niin olisin todenäköisesti vain hetken hupia hänelle, kunnes löytää jonkun paremman.
Sitten on ne realistiset, josta osa on laittanut minulle viestiä ensin, heitä olen tapaillut. Silloin alkaa oikeasti kiinnostamaan vasta muutaman tapaamisen jälkeen.
No, toistaiseksi nekin on sitten kaatuneet johonkin, jommankumman päätöksestä.
Tässä kuussa en meinannut kirjoitella tai tapailla ketään, vaikka mätsejä on parisenkymmentä odottamassa. Ensi kuussa pistän viestiä sitten. Osa on varmaan poistanut minut siihen mennessä, mutta uusia saa swaippaamalla.
Kannattaa muistaa, että vaikka Tinder onkin ehkä sinulle uusi sovellus, niin se ei ole sitä kaikille. Itse en todellakaan jaksa kirjoittaa kaikille pareilleni, enkä nykyään edes vastata kaikkien tekemiin aloituksiin. Tietenkin kiinnostavalle tekee mieluiten aloituksen, mutta se voi hyvinkin jäädä tekemättä. En oikeastaan edes käytä sovellusta nykyään, mutta en viitsi sitä myöskään poistaa jos joskus haluaa löytää seuraa nopeasti tai kiinnostaa alkaa juttelemaan. Tapaan tällä hetkellä uusia ihmisiä muutenkin niin paljon, että en jaksa alkaa virittelemään niitä vielä lisää etenkin kun en etsi parisuhdetta, vaan seuraa sänkyyn ja muuten.
Vierailija kirjoitti:
Tyrehtyykö se vai eikö se ala lainkaan? Jos keskustelu tyrehtyy, niin ainakin omassa tapauksessani se tarkoittaa, että nainen ei kiinnosta. Saattoi ehkä aluksi kiinnostaa, mutta jos juttu ei luista, niin kiinnostuskin loppuu. Treffeille lähteminen ei ole minulle luontevaa, enkä todellakaan halua lähteä tapaamaan naista, jonka kanssa juttu ei luista edes Tinderissä.
Usein minä en vastaa mitään naisen ensimmäiseen viestiin. Tämä saattaa johtua siitä, että en ole kiinnostunut, mutta toisinaan myös siitä, että en vain tällä hetkellä jaksa alkaa tutustumaan uuteen ihmiseen. Tinderin profiileja tulee selattua läpi joskus jos ei ole tekemistä ja sitten toivon, että parit eivät aloita keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos rehellisyydestä. Hyvä tietää että juuri kukaan mies ei siis ole tosissaan ko.foorumilla vaan sydämiä jaetaan myös niille jotka ei kiinnosta tai joilta ei pahimmassa tarpeessa lohjeta. En vaan ymmärrä mitä järkeä sitä on painaa sydämiä myös joista ei tykkää...Itse olen klikannut vain niiden kohdalla joiden kanssa voisin oikeasti tavata jos juttu luistaa.
Tyrehtyykö se vai eikö se ala lainkaan? Jos keskustelu tyrehtyy, niin ainakin omassa tapauksessani se tarkoittaa, että nainen ei kiinnosta. Saattoi ehkä aluksi kiinnostaa, mutta jos juttu ei luista, niin kiinnostuskin loppuu. Treffeille lähteminen ei ole minulle luontevaa, enkä todellakaan halua lähteä tapaamaan naista, jonka kanssa juttu ei luista edes Tinderissä.
Usein minä en vastaa mitään naisen ensimmäiseen viestiin. Tämä saattaa johtua siitä, että en ole kiinnostunut, mutta toisinaan myös siitä, että en vain tällä hetkellä jaksa alkaa tutustumaan uuteen ihmiseen. Tinderin profiileja tulee selattua läpi joskus jos ei ole tekemistä ja sitten toivon, että parit eivät aloita keskustelua.
Siis mitä kirjoitti:
Jep, lopetin tinderin juuri ylläolevien kommenttien takia. Lihatiski ilmeisesti miehille, joten juu ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos rehellisyydestä. Hyvä tietää että juuri kukaan mies ei siis ole tosissaan ko.foorumilla vaan sydämiä jaetaan myös niille jotka ei kiinnosta tai joilta ei pahimmassa tarpeessa lohjeta. En vaan ymmärrä mitä järkeä sitä on painaa sydämiä myös joista ei tykkää...Itse olen klikannut vain niiden kohdalla joiden kanssa voisin oikeasti tavata jos juttu luistaa.
En minä sitä tarkoittanut, että jakaisin sydämiä jos en ole kiinnostunut. Annan sydämen jos saatan olla kiinnostunut. Se, että en ole juuri sillä hetkellä kiinnostunut tapaamaan ei tarkoita sitä, että en voisi olla kiinnostunut kyseisestä naisesta. Tottakai kiinnostus voi lakata keskustelun aikana jos huomaan, että nainen ei ole mieleiseni.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä kirjoitti:
Jep, lopetin tinderin juuri ylläolevien kommenttien takia. Lihatiski ilmeisesti miehille, joten juu ei jatkoon.
Joillekin on ja joillekin ei. Etpä sinä tuolla boikotoinnillasi haittaa ketään muuta kuin itseäsi. Toki jos koet hyvän etsimisen liian rankaksi, niin sitten ei kannata lähteä leikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä kirjoitti:
Joillekin on ja joillekin ei. Etpä sinä tuolla boikotoinnillasi haittaa ketään muuta kuin itseäsi. Toki jos koet hyvän etsimisen liian rankaksi, niin sitten ei kannata lähteä leikkiin.
En minä sitä boikotoi kostoksi :D Ihan itseni takia, ei jaksa koko hömppään, kun tosiaan aikamoinen lihatiski se monelle näyttää olevan. Millähän tavalla tästä on haittaa itselleni? Hyvin pärjään yksin, ei mulla ole mikään pakottava tarve pariutua.