Miksette te ujot ja hiljaiset naiset mene vain juttelee kaltaisillenne miehille?
Kommentit (23)
Oon yrittäny, mut ne ei vastaa mitään.
Koska ujot ja hiljaiset naiset ajattelee haluvansa puheliaan ekstrovertin miehen sillä ajatuksella että "vastakohdat täydentää toisiaan"
Ja vastaavasti rumat lihavat miehet toivoo fitnessmalleja.
Kyllä minä menin. Olemme nyt naimisissa.
Juuri niitä ujon, hiljaisen ja yksinäisen oloisia miehiä olen lähestynyt. Kaikilta saanut rukkaset, välillä pelkän kuolleen tuijotuksen ja selänkäännön.
Vierailija kirjoitti:
Koska ujot ja hiljaiset naiset ajattelee haluvansa puheliaan ekstrovertin miehen sillä ajatuksella että "vastakohdat täydentää toisiaan"
Ja vastaavasti rumat lihavat miehet toivoo fitnessmalleja.
Huh, tulisin hulluksi jos puolisona olisi ekstrovertti hölösuu. Mieluummin hiljainen mies minulle. Tai sellainen minulla onkin jo. Viihdytään hyvin yhdessä (ja kyllä, minä tein aloitteen).
Kävisi, jos olisi hyvänäköinen, sinkku ja omillaan toimeen tuleva. Samassa paketissa harvoin nämä.
Ei me tahallaan, mutta kahden puhumattoman on hiton vaikea löytää toisiaan.
Kaikki naiset haluavat samaa 5% miehistä ihan riippumatta naisen omista lähtökohdista.
Se että nainen o ujo ja hiljainen ei tarkoita etteikö hän haluaisi mieheksi äänekästä miljonäärikiekkoilijaa.
Baareissa kun seurailee niin lihavat ja vähemmän kauniit naiset ovat kaikkein hanakammin baarin komeimpien ja rikkaimpien miesten kimpussa.
Nainen haluaa aina sitä mitä muutkin naiset.
Koska mekin ollaan ujoja ja hiljaisia :)
Eivät uskalla. Eikä miehetkään uskalla. Ongelma jatkuu ikuisesti. Mitään ei ole tehtävissä.
Taas tätä. Mä oon ujo ja puhun siksi kokoajan. Mutta haluan itsevarman miehen en mitään mandoliinin soittajaa. Miehen jolla elämä kunnossa omalta osaltaan.
Eihän ne silloin olisi ujoja ja hiljaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset haluavat samaa 5% miehistä ihan riippumatta naisen omista lähtökohdista.
Se että nainen o ujo ja hiljainen ei tarkoita etteikö hän haluaisi mieheksi äänekästä miljonäärikiekkoilijaa.
Baareissa kun seurailee niin lihavat ja vähemmän kauniit naiset ovat kaikkein hanakammin baarin komeimpien ja rikkaimpien miesten kimpussa.
Nainen haluaa aina sitä mitä muutkin naiset.
Tää on muuten jännä, että mitä vähemmän kaunis nainen niin sitä aloitteellisempi hän on. Tai siitä kai se juuri johtuu kun hän ei voi vain mutristella hovinaistensa ympäröimänä ja odotella miesten tulevan palvomaan häntä. Eli rumat naiset ovat vähän kuin miehiä :D
Vierailija kirjoitti:
Eivät uskalla. Eikä miehetkään uskalla. Ongelma jatkuu ikuisesti. Mitään ei ole tehtävissä.
Tää on kyllä ongelmallista :/ Toimisiko hypnoosihoito tähän ongelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä ongelmallista :/ Toimisiko hypnoosihoito tähän ongelmaan?
Itse kokeilin hypnoositerapiaa pari kertaa ja sanoisin että useimmilla ihmisistä on siitä aivan vääränlainen mielikuva. Se ei mene niin että terapeutti väkisin muuttaisi ajatusmaailmasi kun olet täydellisessä transsissa.
Kaikki ne tv:ssä/netissä näkyvät videot siitä miten terapeutti "pakottaa" ihmisen esittämään vaikka kanaa on tietyllä tapaa feikkejä.
Itse en huomannut hypnoositerapiasta mitään apua. Siinä vain kuuntelet kun terapeutti kehuu sinua mutta ei aivoja noin helposti voi puijata jos on huono itsetunto ym jännitystä.
Poistettiinko tämä jo ylilaudalta, vai mitä häh??