Meneekönkellään muilla treffit aina pieleen eli ei jatkoon , kun miehet eivät
Kommentit (16)
Tiputa rimaa miesten suhteen. Ota treffeille niitä miehiä jotka ei ole "hitto wau" niin saat vastakaikua.
En tiedä, kun en ole käynyt ikinä treffeillä ennen seksin harrastamista. Pokannu miehen esim. baaristatai kaveriporukan illanistujaisista, "koeajanut" sen ja sitten sen jälkeen mennyt mahdollisesti hänen kanssaan viettämään aikaa tai aloittanut seurustelua, jos seksi on toiminut ja muuten tykätty toisistamme.
Nyt olen elänyt 3 vuotta avoliitossa tällaisen baarista löytyneen "yhden yön hoidon" kanssa. Komea töissä käyvä mies, joka tekee osansa kotitöistä, on huomaavainen ja rakastava puoliso, sovitaan yhteen huumorintajun ja harrastusten puolesta, sekä samantyyppiset toiveet tulevaisuudelta.
Ajatus siitä, että menisin vaan treffeille tutustumistarkoituksessa jonkun uuden tyypin kanssa (jos olisin sinkku) kuulostaa lähtökohtaisesti kauhean väkinäiseltä ja ahdistavalta. Eräs exäni kyllä pihtasi kolmansille treffeille saakka ja se suhde jatkui sitten sen, minkä jatkui.
Kukin tablaa tietty tyylillään. Minulla toimi tämmöinen. :3
Kivointa se olisikin löytää se kumppani irl. Mutta itse tulee tosi vähän missään baareissa roikuttua, yleensä ravintolassa tulee käytyä vaan syömässä. Ja tosi vähän mitään tuttujen tapahtumia joissa niitä miehiä tapaisi. Netissä on sentäs jotain.
Mielestäni erittäin hyvä syy lopettaa orastava suhde tai deittailu, jos toinen ei vain kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun en ole käynyt ikinä treffeillä ennen seksin harrastamista. Pokannu miehen esim. baaristatai kaveriporukan illanistujaisista, "koeajanut" sen ja sitten sen jälkeen mennyt mahdollisesti hänen kanssaan viettämään aikaa tai aloittanut seurustelua, jos seksi on toiminut ja muuten tykätty toisistamme.
Nyt olen elänyt 3 vuotta avoliitossa tällaisen baarista löytyneen "yhden yön hoidon" kanssa. Komea töissä käyvä mies, joka tekee osansa kotitöistä, on huomaavainen ja rakastava puoliso, sovitaan yhteen huumorintajun ja harrastusten puolesta, sekä samantyyppiset toiveet tulevaisuudelta.
Ajatus siitä, että menisin vaan treffeille tutustumistarkoituksessa jonkun uuden tyypin kanssa (jos olisin sinkku) kuulostaa lähtökohtaisesti kauhean väkinäiseltä ja ahdistavalta. Eräs exäni kyllä pihtasi kolmansille treffeille saakka ja se suhde jatkui sitten sen, minkä jatkui.
Kukin tablaa tietty tyylillään. Minulla toimi tämmöinen. :3
No todellakin.
Kaksikymppisenä en ollut itse juurikaan seurustellut, niin mulle oli tarjolla vain yhdenillanjuttuja. Ei näistä kukaan ollut kiinnostunut musta, vaikka itse olisin mielelläni ottanut parisuhteenkin jostain baaripanosta.
Vierailija kirjoitti:
Tiputa rimaa miesten suhteen. Ota treffeille niitä miehiä jotka ei ole "hitto wau" niin saat vastakaikua.
Miksi kukaan menee treffeille ihmisen kanssa joka ei kiinnosta? Mitä jos ap onkin täysi kymppi itse?
Yritä hankkia tasoistasi seuraa. Jos luomasi mielikuva ei ole realistinen, niin mies pettyy livetilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Yritä hankkia tasoistasi seuraa. Jos luomasi mielikuva ei ole realistinen, niin mies pettyy livetilanteessa.
Kyllä kiinnostuksen heräämisen tarvitaan enemmän kulmalla vain se ettei valehtele jossain nettiprofiilissa tai muualla eikä siihen liity tasot mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan menee treffeille ihmisen kanssa joka ei kiinnosta? Mitä jos ap onkin täysi kymppi itse?
Eihän tuossa sanottu että treffeille pitäisi mennä sellaisen kanssa joka ei kiinnosta mutta että ne hitto wau miehet on sellaisia mihin oma taso ei riitä. Rimaa ei tarvitse tiputtaa pohjiin asti vaan esim tavismiehiin.
Minäkin miehenä tiedän että jos naisesta tulee wau fiilis niin mulla ei ole tsänssejä joten kelpuutan myös niitä ihan ok naisia. En olisi päässyt vielä kertaakaan treffeille jos kelpuuttaisin vain viehättävimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa sanottu että treffeille pitäisi mennä sellaisen kanssa joka ei kiinnosta mutta että ne hitto wau miehet on sellaisia mihin oma taso ei riitä. Rimaa ei tarvitse tiputtaa pohjiin asti vaan esim tavismiehiin.
Minäkin miehenä tiedän että jos naisesta tulee wau fiilis niin mulla ei ole tsänssejä joten kelpuutan myös niitä ihan ok naisia. En olisi päässyt vielä kertaakaan treffeille jos kelpuuttaisin vain viehättävimmät.
Se wau fiilis ei tule vain ulkonäöstä kuin harvoille pinnallisille ihmisille. Muille siihen vaaditaan vähän enemmän kuin nätti pinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???? Treffailun tarkoitus on tutustua. Eihän sitä voi etukäteen tietää, kuinka paljon kiinnostaa, ennen kuin on edes tavannut henkilön.
Uutta matoa vaan koukkuun. Mulla usein jää yksiin treffeihin tutustuminen mutta treffeillä käynti on kivaa ja kyllä sitä on oppinut virheistään. Useiden treffien jälkeen ei enää ole jännitystä ja osaa olla rennosti oma itsensä :) Mielummin kahvilla naisen kanssa kuin kotona telkkarin kanssa :D
Se on sillä lailla että Wau fiilis tulee juuri siitä ihmisestä johon ihastuu. Jos nään jonkun mielettömän komean miehen mutta siinä ei ole mun silmään tulevaa erityista Wau juttua, en kiinnostu miehestä.
Nytkin olen todella ihastunut maailman komeimpaan mieheen, mulla sydän lyö sykkyrää kun näen hänet. Wau mikä mies.
Mutta hän ei ole perinteisen komea mies eikä mikään treenatti lihaskimppu saati edes varakas.
A.P en osaa neuvoa. Itse kun en treffeille pääse. Mutta mitä tarkoitat sillä ettei kiinnostu sinusta? Eivät pyydä jatko deitille vai eivät ota yhteyttä?
M30 kirjoitti:
Uutta matoa vaan koukkuun. Mulla usein jää yksiin treffeihin tutustuminen mutta treffeillä käynti on kivaa ja kyllä sitä on oppinut virheistään. Useiden treffien jälkeen ei enää ole jännitystä ja osaa olla rennosti oma itsensä :) Mielummin kahvilla naisen kanssa kuin kotona telkkarin kanssa :D
Samaa mieltä. Oma sosiaalinen elämä kavereidenkin suhteen on aika hiljaista joten treffeillä käyminen toimii myös sosiaalisena bonuksena, aika usein näen jo etukäteen naisen kuvista että en varmaankaan voisi kiinnostua hänestä mutta menen silti treffeille.
Aika harvoin sitä katuu treffeillä käymistä vaikka nainen ei olisi kiinnostava. Treffeillä käyminen on aina vähän itsensä ylittämistä, aina jännittää etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se wau fiilis ei tule vain ulkonäöstä kuin harvoille pinnallisille ihmisille. Muille siihen vaaditaan vähän enemmän kuin nätti pinta.
vaikeemmaksi vain menee.
Taidan olla sääliöiden sääliö kun en edes pääse sinne treffeille asti :D
N45