Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkuraskauden pahoinvoinnit

JJ
16.09.2017 |

Tein plussan testin noin 3kk sitten ja haluaisin tietää onko kenelläkään muulla ollut samaa pahoinvointia kun mulla, että aina kun uuniin laittaa ruokaa ja se haju mikä siitä tulee niin alkaa oksettamaan? Semmonen vähän palaneen käry mut ei kumminkaan :D tiiän että kuuluu asiaan varmasti mutta hauaisin vaan tietää onko joillain muilla kokemusta samasta asiasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oksentanut gajuista, värien näkemisestä.... You name it... Helposti 10 kertaa päivässä, kolme lasta. Hampaat yllättäen huonot nykyisin.

Vierailija
2/5 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hajuista :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ensimmäisen kolmanneksen jälkeen alkaa helpottaa👍 itsellä kesti reippaasti yli puolen välin kamala pahoinvointi ja oksentelu. Tsemppiä👍

Vierailija
4/5 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut mennä kaupassa juusto hyllylle.. haisi juusto ja tuli yrjö :D

Vierailija
5/5 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Mun äitillä oli kolmen raskauden aikana tosi huono olo eikä loppunut ensimmäisen kolmanneksen jälkeen, toivon vaan että itellä alkais helpottamaan. Pystyn siis syömään ihan hyvin koska mulla kauheesti mielitekoja, mutta ykski pieni semmonen haju mitä en kestä voi viedä sen ruokahalun ja pakko päästä vessaan. Tää on mun eka raskaus vasta. Ite oon sitä mieltä että joskus ennen raskautta ku on mielitekoja sillon tällöin ni se tuli mulle ihan yllätyksenä et raskauden aikana nää mieliteot voi mennä näinki vahvoiksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi