Älä jäädy tv:ssä nyt - mp?
Olen aika pettynyt, vaikuttaa ihan koulun näytelmäkerholta :(
Kommentit (12)
Saa nähdä jatkuuko tää, en nimittäin nauranut kertaakaan ja jos kukaan muukaan ei digannut niin aika turha ruudun täytettä.
Lähinnä myötähäpeä, miten tää on niin ammattitaidottoman oloisesti tehty??
Ihan järkyttävän huono. Halpa !!! Jos joku yleensä jaksoi katsoa niin siksi että on Possen ja Jarkon välissä.
Liian lyhyt, ei tohon kahteenkymmeneen minuuttiin ehi mitään. Julkkisvieraat nyt on ihan turha lisä kaikkeen. Sääli kyllä, koska nuo näyttelijät on kuitenkin hauskoja.
Se leffajuttu oli liian pitkä. Krista oli huono lisä. Muuten ok.
Kyllä mä ihan tykkäsin. Imroa on paljon hauskempi kattella kuin jotain mukahauskoja käsikirjoitettuja vitsejä.
Katsoin 2 minuuttia. Liian kauan. Vaikea ymmärtää, miksi lauantai-illan arvokkaimpaan katseluaikaan tuotetaan ja lähetetään kaltaistaan tuubaa.
Miksi keksitään vanhoille ohjelmille uusia nimiä? ennen oli nyhjää tyhjästä ja tiilia taalia tallallaa, mutta ne olivat kyllä hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ihan tykkäsin. Imroa on paljon hauskempi kattella kuin jotain mukahauskoja käsikirjoitettuja vitsejä.
Olen ihan samaa mieltä. Mutta jo kolmas jakso täsmälleen saman kaavan mukaan, ei enää jaksanut kiinnostaa. Ja lisäksi alkoi vaikuttaa siltä, että se tyttö on mukana vain täyttämässä ohjelman naiskiintiötä.
Eiks kukaan katso?