Näkeekö instagramissa kuka käy profiilissa?
.. Onko siihen todella joku sovellus? T. Vieraslistasta varma elämäntapakyylääjä!
Kommentit (37)
Eksäni tuli minulle kaveriehdotuksiin, vaikka ei ole ollut enää vuosiin fb-kaverini, hänen numeroaan ei ole puhelimessani, enkä edes tiennyt hänen instaprofiilistaan. Olisi kyllä jännä tietää, että miksi insta ehdotti häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hui! en katso enää tarinoita 😀
En mäkään tiennyt! Näkyyköhän, jos os katsonut monta kertaa? Just tuijotin yhtä miestä varmaan sata kierrosta. Voi ei...
No näkyy, urpo
Mistä minä voin tietää jotain, mitä en ole itse käyttänyt? Urpo.
Vierailija kirjoitti:
hui! en katso enää tarinoita 😀
mitä nää "TARINAT" ON? Liityin vasta aäsken, mut en ole nähnyt mitään tarinoita!!´+?
Ai siis oikeestiko näkyy, jos tarinan katsoo monta kertaa, niin sen lukumäärän? Voi ei. :D Lapseni halusi katsoa yhtä videotarinaa kymmenisen kertaa putkeen... Kuolen häpeästä (oli just sen väärän ihmisen tarina, nimittäin). En koskaan enää katso noita tarinoita, en kenenkään. Miksei tästä ole kerrottu! :D :D :D
Jos käyt katsomassa vain kuvia, et jätä "sormenjälkeä". Jos taas katsot insta storiesin, siitä jää merkintä että olet käynyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ai siis oikeestiko näkyy, jos tarinan katsoo monta kertaa, niin sen lukumäärän? Voi ei. :D Lapseni halusi katsoa yhtä videotarinaa kymmenisen kertaa putkeen... Kuolen häpeästä (oli just sen väärän ihmisen tarina, nimittäin). En koskaan enää katso noita tarinoita, en kenenkään. Miksei tästä ole kerrottu! :D :D :D
Ei näy kuinka monta kertaa olet katsonut, mutta näkyy että olet ainakin kerran katsonut (nimimerkkisi ilmestyy tarinan nähty-listaan)
Entäs kun monet tekee niitä pitkiä, pilkottuja tarinoita. Näkeekö niistä jokaisesta "palasesta" erikseen, että on katsottu? Pystyykö nähty-listalta päättelemään, että jotakuta kiinnosti katsoa vain vaikkapa 2/15 pätkää? Tai kun nehän voi klikata läpi "katsomatta" tai sitten rastista lopettaa kesken, niin mietin vaan että mikä käytäntö noissa on. Harmi kun ei itseä huvita tehdä testimielessä tuollaista videota, jotta saisi siihen liittyvät asiat tietoonsa.
FUUUUUUCK. Vois vaikka vajoo rotkoon. Mä en tiennyt, että noista tarinoista jää "puumerkki" hahahha.
Tää on kyllä päivän noloin juttu. :D Eniten mua nolottaa ehkä se, että nyt kaikki luulee, että mä tosiaankin tuijotan niiden tarinoita, vaikka oikeasti mä klikkailen ne vain läpi eikä mua edes kiinnosta.
Niin mikä siinä ig-tarinoiden katsomisessa niin noloa on..? Sitähän varten ne on, että niitä katsotaan... mitä ihmettä itse en ole koskaan nähnyt syytä häpeillä mitään tommosia :D
Näkyykö vielä nykyäänkin tarinan julkaisijalle, ketkä on käyneet katsomassa tarinan??
Vierailija kirjoitti:
Eksäni tuli minulle kaveriehdotuksiin, vaikka ei ole ollut enää vuosiin fb-kaverini, hänen numeroaan ei ole puhelimessani, enkä edes tiennyt hänen instaprofiilistaan. Olisi kyllä jännä tietää, että miksi insta ehdotti häntä.
Teillä on yhteisiä kavereita. Voit olla kirjautunut sisälle samoista maantieteellisistä paikoista. Facebook perustuu siihen, että siellä keskustellaan ihmisistä. Sitten tämän ihmisen nimi tallentuu sinne ja se satut olemaan juuri sinä. Facebook tietää henkilöstä vaikka hänellä ei ole omaa profiilia. Sukulaiset ja ystävät antavat tietoa tästä henkilöstä. Somessa ehdotellaan kaikkia henkilöitä kavereiksi koska teillä on jotain yhteistä. Voit olla joskus hakenut tätä ihmistä nimeltä tai sitten tämä ihminen on hakenut sinua nimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä siinä ig-tarinoiden katsomisessa niin noloa on..? Sitähän varten ne on, että niitä katsotaan... mitä ihmettä itse en ole koskaan nähnyt syytä häpeillä mitään tommosia :D
Tätä minäkin ihmettelen. Itse käyn katsomassa moniakin tilejä kuten eläimiin liittyviä tai jotain matkatilejä yms vastaavia. En minä nyt niitä kuitenkaan halua seurata. Miksi pitäisi.
Tämän takia en käytä mitään Instaa. En haluaisi alkaa seurailemaan jotain puolituttuja. Enkä haluaisi taas että ihmiset pyytää kaverikseen koska tylyä olisi kieltää, enkä myöskään halua jakaa elämääni jonkun vanhan puolitutun kanssa.
No näkyy, urpo