Näkeekö instagramissa kuka käy profiilissa?
.. Onko siihen todella joku sovellus? T. Vieraslistasta varma elämäntapakyylääjä!
Kommentit (37)
Ei nää. Ne sovellukset on kusetusta. Julkista profiilia lisäksi voidaan stalkata koneelta ihan kirjautumattomanakin.
Oon miettiny vakavasti samaa! koska on käyny sillai että oon vakoillu jotain puolituttuu ja sit se on ottanu yhteyttä pian :p tosi outo sattuma
En usko, ja toisaalta mitä he näkisivät, jos käyn yleisellä koneella katsomassa toisen profiilia, eikä itselläni ole instaa.
Jep, mutta jos itsellä on insta ja käy katsomassa säännöllisesti vaikkapa naapurin Maijaa, eikä haluaisi jäädä kiinni.. heh..
Oman tarinan katsoneiden nimet näkyy sille stalkattavalle. Normaalin profiilin selaaminen ei.
Joo, mä huomasin, että mun tarinoita kävi kyyläilemässä joku opiskeluaikainen tuttu tosi monesti. Ihmettelin vaan, et miks ei sit voi seurata, jos noin paljon kiinnostaa... Sit yks säätö monen vuoden takaa tuli yhtäkkiä mulle koko ajan kaveriehdotuksiin. Mulla ei oo ollut vuosiin sen puhelinnumeroa, Skypeä, ei olla fb-kavereita, ei yhteisiä verkostoja. Epäilys tuli, et onko hän etsinyt mun profiilin instasta. Mut ei nää muuten.
Mun eräs "kaveri" ei koskaan seurannut mua instassa takaisin, mut kattoo säännöllisesti mun kaikki ig-tarinat 😁 en oikein ymmärrä.
Joo tää on niin hämmentävää, sit kun se on itsellä vielä ollut sellainen kenestä ei ole pitkään aikaan ole kuulunut. Mulla ei ole edes tiliä, eli koneella kirjautumattomana stalkannut ja bam tullut viesti tältä stalkattavalta seuraavana päivänä. Tapahtunut muutaman kerran.
No mulla ainakin menee ne tarinat sujahtaen ohi ennen kuin ehdin huomata edes, että olen katsonut kaikki läpi.
En oo uskaltanu ladata niitä "näin saat stalkkerisi selville"-sovelluksia.. ja haluan ajatella että niitä ei kovin moni muukaan lataa vaikka toimisivatkin.. 😂
Mä voin satunnaisesti käydä katsomassa tuttuja, vanhoja tuttuja ja vaikka katsoa samat kuvat moneen kertaan lyhyen ajan sisään ihan normaalista mielenkiinnosta mutten silti ala seuraamaan koska tyyppi ei kiinnosta sen pidempää aikaa. En seuraa myöskään monia todella suosittuja tilejä mutta käyn satunnaisesti kurkkaamassa niitä varsinkin jos ei ole muuta tekemistä. En pidä itseäni stalkkaajana. voisin ihan normaalistikin kysellä näiden tuttujen ja entisten tuttujen kuulumisia heiltä tai ihmisiltä jotka myös tuntevat heidät. En halua mainita heille että olen löytänyt heidät instasta ihan vain siksi etten halua alkaa seuraamaan.
Moni tätä miettii, mut kukaan ei oo varma 😀
No en mä ainakaan näe kuka siellä profiilissani käy.
Haluaisin tietää käykö exäni stalkkaamassa kun on poistanut minut seuratuista. Seuraa kuitenkin vielä läheisiä ystäviäni ja paria serkkuani joiden kanssa ei koskaan ole ollut missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
hui! en katso enää tarinoita 😀
En mäkään tiennyt! Näkyyköhän, jos os katsonut monta kertaa? Just tuijotin yhtä miestä varmaan sata kierrosta. Voi ei...
Apua! Ei kai!?!?