Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö instagramissa kuka käy profiilissa?

jäinköstaaskiinni
16.09.2017 |

.. Onko siihen todella joku sovellus? T. Vieraslistasta varma elämäntapakyylääjä!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Ei kai!?!?

Vierailija
2/37 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää. Ne sovellukset on kusetusta. Julkista profiilia lisäksi voidaan stalkata koneelta ihan kirjautumattomanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny vakavasti samaa! koska on käyny sillai että oon vakoillu jotain puolituttuu ja sit se on ottanu yhteyttä pian :p tosi outo sattuma

Vierailija
4/37 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo löytänyt sovelluksia?

Vierailija
5/37 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, ja toisaalta mitä he näkisivät, jos käyn yleisellä koneella katsomassa toisen profiilia, eikä itselläni ole instaa.

Vierailija
6/37 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mutta jos itsellä on insta ja käy katsomassa säännöllisesti vaikkapa naapurin Maijaa, eikä haluaisi jäädä kiinni.. heh..

Vierailija
7/37 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tarinan katsoneiden nimet näkyy sille stalkattavalle. Normaalin profiilin selaaminen ei.

Vierailija
8/37 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä huomasin, että mun tarinoita kävi kyyläilemässä joku opiskeluaikainen tuttu tosi monesti. Ihmettelin vaan, et miks ei sit voi seurata, jos noin paljon kiinnostaa... Sit yks säätö monen vuoden takaa tuli yhtäkkiä mulle koko ajan kaveriehdotuksiin. Mulla ei oo ollut vuosiin sen puhelinnumeroa, Skypeä, ei olla fb-kavereita, ei yhteisiä verkostoja. Epäilys tuli, et onko hän etsinyt mun profiilin instasta. Mut ei nää muuten.

Vierailija
9/37 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui! en katso enää tarinoita 😀

Vierailija
10/37 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa? Ei, eikä muissakaan.

Vierailija
11/37 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eräs "kaveri" ei koskaan seurannut mua instassa takaisin, mut kattoo säännöllisesti mun kaikki ig-tarinat 😁 en oikein ymmärrä.

Vierailija
12/37 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää on niin hämmentävää, sit kun se on itsellä vielä ollut sellainen kenestä ei ole pitkään aikaan ole kuulunut. Mulla ei ole edes tiliä, eli koneella kirjautumattomana stalkannut ja bam tullut viesti tältä stalkattavalta seuraavana päivänä. Tapahtunut muutaman kerran.

Vierailija
13/37 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainakin menee ne tarinat sujahtaen ohi ennen kuin ehdin huomata edes, että olen katsonut kaikki läpi.

Vierailija
14/37 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo uskaltanu ladata niitä "näin saat stalkkerisi selville"-sovelluksia.. ja haluan ajatella että niitä ei kovin moni muukaan lataa vaikka toimisivatkin.. 😂

Vierailija
15/37 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin satunnaisesti käydä katsomassa tuttuja, vanhoja tuttuja ja vaikka katsoa samat kuvat moneen kertaan lyhyen ajan sisään ihan normaalista mielenkiinnosta mutten silti ala seuraamaan koska tyyppi ei kiinnosta sen pidempää aikaa. En seuraa myöskään monia todella suosittuja tilejä mutta käyn satunnaisesti kurkkaamassa niitä varsinkin jos ei ole muuta tekemistä. En pidä itseäni stalkkaajana. voisin ihan normaalistikin kysellä näiden tuttujen ja entisten tuttujen kuulumisia heiltä tai ihmisiltä jotka myös tuntevat heidät. En halua mainita heille että olen löytänyt heidät instasta ihan vain siksi etten halua alkaa seuraamaan. 

Vierailija
16/37 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tätä miettii, mut kukaan ei oo varma 😀

Vierailija
17/37 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ainakaan näe kuka siellä profiilissani käy.

Vierailija
18/37 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää käykö exäni stalkkaamassa kun on poistanut minut seuratuista. Seuraa kuitenkin vielä läheisiä ystäviäni ja paria serkkuani joiden kanssa ei koskaan ole ollut missään tekemisissä.

Vierailija
19/37 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hui! en katso enää tarinoita 😀

En mäkään tiennyt! Näkyyköhän, jos os katsonut monta kertaa? Just tuijotin yhtä miestä varmaan sata kierrosta. Voi ei...

Vierailija
20/37 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: Ei näe.