Olemme Hoplopissa ja mikä siinä on, että vaikka kaikki tietää säännöt
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Koska on joko
Sukkayliherkkäinen
Sukka-allerginen
Sukka-astmaattinen
Sukka-adhd
Sukkatuoksuherkkä
Sukkaheijaste
Sukkasukupuoleton
Sukkaerityisherkkäinen
Sukkanirso
Sukkavegaani
Sukaton on solidaarisuutta
98% maailmasta ihmisillä ei ole sukkia-lahko
Sukkaköyhä
Sukattoman yyhoon sukaton lapsi
Valtteri
Valtteri :DDDD Nyt tuli kahvit näytölle, ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Koska on joko
Sukkayliherkkäinen
Sukka-allerginen
Sukka-astmaattinen
Sukka-adhd
Sukkatuoksuherkkä
Sukkaheijaste
Sukkasukupuoleton
Sukkaerityisherkkäinen
Sukkanirso
Sukkavegaani
Sukaton on solidaarisuutta
98% maailmasta ihmisillä ei ole sukkia-lahko
Sukkaköyhä
Sukattoman yyhoon sukaton lapsi
Valtteri
Valtterin kohdalla tuli kahvit näytölle :DDD
Oho, anteeksi toisto, kommenttini hävisi hetkeksi niin luulin että se poistettiin (mikä ei sinänsä yllätäisi)
t:22 & 23
Lisäksi lapsille tarjoiltava vesi on liian märkää! Hento lapsi voi tukehtua helposti!
Vierailija kirjoitti:
Mä en tietäis tota sukkasääntöä noin niinkuin loogisesti ajatellen. Kun ekaa kertaa aikanaan mentiin, niin onneksi oli sukat ihan sattumalta vaikka oli kesä (ja olishan niitä saanu sieltä ostaakin).
En mä välttämättä tietäis tota sääntöä jos randomilla toisin jonkun lapsen vaikka hoplop -synttäreille. Kun taas vaikka uimahallissa on selvää että pitää olla uikkarit ja pyyhe. Uimahalleja on kuotenkin ollut kymmeniä vuosia ja uimarantoja tyyliin yli 100 vuotta. Jokainen tajuaa että yleisellä paikalla käytetään uikkareita, mutta Holopin sukkasääntöä ei ihan varsinsisesti maalsisjärki selitä, varsinkin jos menee ekaa kertaa. Mun logiikka sanois just päinvastoin, että pitäis olla ilman sukkia kun juostaan ja touhutaan.
No jos jonnekin menet ekaa kertaa, kannattaa siihen paikkaan tutustua. Niin minäkin tein. Luin ensin aukioloajoista ja sen jälkeen säännöistä.
ja mikä siinä on että junan leikkivaunussa on aina yksi jolla kuraiset talvikengät joilla talloo muiden sormia ja sotkee liukumäen. Miten voi olla niin vaikeaa muistaa ottaa tossut mukaan tai vaikka olla sitten mielummin sukilla.