Mitä mieltä olette miehillä legginseistä eli "megginseistä"?
Ovatko kuuminta hottia miehellä? Pyöräilijämiehet saavat yleensä naisten ihailevat katseet kireissä legginseissä joten samaa voi kai soveltaa muuallakin arkielämässä. Ainakin ne ovat suurta muotia ja värivalikoimaa näyttäisi olevan paljon, jopa kulta ja hopea.
Kommentit (18)
Jokainen pukeutukoot muten huvittaa, mutta ei kyllä miellytä omaa silmää millään tavalla
Ne on ihan vaan legginsit. Ihan kuten kravattikin on kravatti ja puku on puku, vaikka nainen pukisi ne ylleen. Kauhean ahdasta sukupuoliroolia miehille pidetään yllä, kun aina pitää erikseen korostaa tällaisia asioita.
Miesten jaloissa ei oo mitään eroottista!
Housujen alla on ok. Sama naisilla. Tai kotona olohousuina.
Olen samaa mieltä, kuin munikasta, eli "miesten tunikasta". Jos oma mieheni pukeutuisi sellaisiin, ostaisin sille mätsäävän hameen ja pistäisin eropaperit vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, kuin munikasta, eli "miesten tunikasta". Jos oma mieheni pukeutuisi sellaisiin, ostaisin sille mätsäävän hameen ja pistäisin eropaperit vetämään.
Huutonaurua! 😂😂😂 Ihan paras!
Emme ole nykyaikana tottuneet tällaisiin vaatteisiin, joten ne ovat massoille turn off. Kyllä ritari-ajalla sille ajalle tyypillisten legginssien ja tunikan käyttäjillä vientiä oli. Kyse on kulttuurin muutoksista, ihmisten ajattelu muuttuu siinä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt. Miehesi voi aivan hyvin vielä voimaantua ja ostaa sen munikkaan ja kultaiset legginsit. Jättäisitkö hänet vain siksi että hän löysi itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kuuminta hottia miehellä? Pyöräilijämiehet saavat yleensä naisten ihailevat katseet kireissä legginseissä joten samaa voi kai soveltaa muuallakin arkielämässä. Ainakin ne ovat suurta muotia ja värivalikoimaa näyttäisi olevan paljon, jopa kulta ja hopea.
Tämän on pakko olla trolli koska ainoat katseet joita pyöräilijämiehet saavat eivät johdu siitä että he olisivat hyvännäköisiä niissä trikoissaan vaan siitä että ketuttaa kun ne ihmissukkulat koittavat ajaa päälle eivätkä älyä väistää. Koita keksiä joku vähän parempi jutut ensi kerralla,tämäkin oli wanha witsi. Ja huono. Spandexit eivät ole olleet in 80-luvun tukkahevibändien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua! 😂😂😂 Ihan paras!
Mikä tuossa sai sinut huutonauramaan?
Itse käytän megginsejä, ja tunnen kadulla kävellessäni kuinka naiset ihaillen katsovat minua. Palsta mammat eivät vain myönnä itselleen että jos Arnold Schwarzenegger alkaisi käyttämään megginsejä, olisivat ne yhtäkkiä teidänkin mielestänne miehillä upeat.
Meggingsit. Onko typerämpää nimiväännöstä. Eihän naisten leggingsitkään tule sanasta nainen, vaan jalka. Miten miehillä vastaavat housut ovatkin yhtäkkiä meggingsit. Kaikkea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla trolli koska ainoat katseet joita pyöräilijämiehet saavat eivät johdu siitä että he olisivat hyvännäköisiä niissä trikoissaan vaan siitä että ketuttaa kun ne ihmissukkulat koittavat ajaa päälle eivätkä älyä väistää. Koita keksiä joku vähän parempi jutut ensi kerralla,tämäkin oli wanha witsi. Ja huono. Spandexit eivät ole olleet in 80-luvun tukkahevibändien jälkeen.
Hah! Eivät ne ole mitkään spandexit vaan megginsit nykyään. Ja googlaa vaikka. Ovat muotia julkkismiehillä joita sinäkin luultavasti ihailet. Sitäpaitsi varmasti suurin osa naisista ihailee megginsejä käyttäviä urheilullisia mies pyöräilijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten jaloissa ei oo mitään eroottista!
Ja omissas on. Tietenkin.
Yhtä tyylikkäät kuin naisten leggingsit, siitä vaan munat ja perse esiin.
Luojan kiitos mies ei seuraa muotia enempää kuin minäkään. Olisin kyllä hyvin hämmentynyt, jos tuo nelikymppinen eräjorma haluaisi lähteä kaupungille kultaisissa kalsareissa. Ei sillä, hyvät sääret sillä on.