Miks olen niin hullu
Miks teen typeriä asioita hetken mielijohteesta? Voiko tälle tehä jotain?
Kommentit (15)
Mitä typerää olet viimeksi tehnyt?
Laitoin kolmelta yöllä viestiä yhdelle miehelle että tekee mulle tyttövauvan. Vaikka en todellakaan halua sitä miestä enkä sitä vauvaakaan. Poistin äsken viestit lukematta kun hävetti liikaa. Tämä on viimeisin teko mutta kyllä näitä riittää.
Ehkä? Mut kyllä teen typeriä asioita ilman sitäkin.
Se vastas että ok mut pitäs eka vähän harjoitella. Sitte se kysy missä oon. Enempää sitä yöllistä keskustelua en uskaltanut lukea. Mut pitääkö se mua nyt hulluna?
Menin töihinkin hetken mielijohteesta. Laitoin hakemuksen ja heti soitettiin haastatteluun. Nyt joudun töihin enkä edes halua. Menin naimisiinki samalla tavalla?!? Kosin miestä ja tilattiin paperi maistraatista ja viikossa naimisiin. Olen katunut sitäkin. Jokainen lapsikin on tehty potemalla vaan päivän vauvakuumetta. Koirankin hankin miettimättä enempää. En jaksa enää katua tekojani.
Toimiva konsti on viive. Kun aiot tehdä jotakin ei kiireellistä, kirjaa se muistiin päivämäärän kanssa. Toteuta asia aikaisintaan konmen täyden vuorokauden kuluittua, jos se vielä silloin tuntuu hyvältä idealta.
sä et ole hullu, hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa
Onkohan mulla joku sairaus? Voiko tämä olla normaalia?
Onhan niitä, jotka eivät voi roskia viedä ajautumatta suunnilleen toiselle puolelle Suomea. Kyllä niillä joku diagnoosi on.
Impulssikontrollihäiriö? Kaksisuuntainen? Vaihteleeko mielialat, välillä masentaa ja välillä on hypomaniaa? Tuhlaatko holtittomasti ja harkitsemattomasti ja jälkeenpäin kaduttaa?
Aamukolmelta laitettuihin viesteihin voi useissa tapauksissa vaikuttaa vähentämällä juomista?
Mulle käy niin, että kun menen ostamaan sukkahousut, ostaisin takin. Vaikka ei ole tarvetta.
Synnyit sellaiseksi. Se on kohtalosi.