Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brion rattaista!

05.04.2006 |

Tämä aihe kuuluisi ehkä enemmän tuonne tarvikepuolelle, mutta laitan nyt tänne kun täältä varmaan löytyy kokemuksia. Eli te joilla on Brion rattaita, oletteko saaneet valita niihin säädettävän työntöaisan mallin eli joko teleskoopin tai nivelsäädön? Tarkoituksena olisi ostaa uudet Brion tuplarattaat, joissa on teleskooppiaisa, mutta haluaisin ehdottomasti aisan nivelsäädöllä. Oletteko tietoisia voiko rattaisiin valita eri aisan kuin on kuvissa ja liikkeissä olevissa malleissa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri eilen Brion Double Wave rattaat ja niissähän on tuo teleskooppiaisa. Minä olen aina pitänyt sitä parempana vaihtoehtona, mutta onko siinä jotakin vikaa vai miksi ehdottomasti haluat nivel aisan? Minä olisin halunnut vaihtaa renkaat ilmakennorenkaisiin, muttei ainakaan se onnistunut. Toivottavasti on hyvät kärryt, onhan ne sen verran kalliitkin.

Vierailija
2/2 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parin vuoden kokemuksella en ole siitä niin paljon tykännyt kuin nivelaisasta. Kummastakin on kokemusta, ja nivelaisalla työntäminen tuntuu ainakin minulle ergonomisemmalta. Teleskooppiaisaa myyjät kovasti kehuvat (ei esim. jalat kolise tavaratelineeseen kun aisa on matalimmalla), mutta itsellä on ainakin hartiat aina pahassa asennossa vaikka aisa olisi alimmalla tasolla. Nivelsäätörattaita on mukavampi työntää ja aisa on erittäin kätevä esim. bussissa kulkiessa, kaupoissa jne. Haluaisin siis ostaa juuri nuo rattaat kuin sinulla, mutta mietin saakohan niihin tehtaaltakaan tilattua nivelsäätöaisaa? Kun muuten ne rattaat olis niin täydelliset :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla