Olenko raskaana
Tein aiemmin kolme kertaa testin. Ei raskaana. Menkat siis oli.. Ja on edelleen. En oo juonu pitkään aikaan nyt. Mut yöllä baarissa join yhden lokeron. Sattui mahaan sen jälkeen ja sattuu nyt aamullakin, kun heräsin. Olisinkohan sittenkin..? Oon kuullut että moni on ollut raskaana vaikka menkat on tullutkin.. olisihan se aika pitkällä kai jo. Itse olen tämmöinen isomahainen muutenkin ja aina kuin raskaumaha, jo teininä, että ei se edes ulkoisesti varmaan näkyisi kauheasti..
Kommentit (2)
Sun pitää tehdä uusi raskaustesti, koska ei se täällä palstalla selviä oletko raskaana vai et.
On mahdollista että kuukautiset tulevat raskauden aikana, mutta jos kuitenkin aiemmin tekemäsi testi on näyttänyt negaa oikeaan aikaan tehtynä, niin raskaus on hyvin epätodennäköinen. Kun vauvahaave on kova, niin sitä mielellään tulkitsisi kaikki oireet raskaudeksi. Omakohtaista kokemusta asiasta on :) Onhan sitä läpi elämän ollut joskus satunnaista vatsanväännettä, päänsärkyä ja kolotusta, mutta tietyssä vaiheessa elämää ja etenkin kuukautta nämä normaalit elämään kuuluvat ilmiöt alkavatkin tuntua mahdollisen raksauden oireilta. Mulla ainakin menkkojen aikana tulee helposti huonovointisuutta johtuen kuitnekin ihan muista hormoneista kuin raskaushormoneista. Mulla myös ennen menkkoja hajuaisti paranee, rinnat saattavat tulla kipeiksi, vatsaa kipristelee ja joskus myös kuvottaa ja oksettaa ja nämä kaikki on helppoa myös tulkita raskauden oireiksi, vaikka johtuvat alhaisesta estrogeenitasosta. Itselleni kävi niin, että kun em kaltaiset oireet puuttuivat kokonaan, niin olin raskaana..
Et oo. Varma diagnoosi!