Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein/oudoin/hauskin tapa jolla sinut on jätetty/lopetettu tapailu?

Vierailija
15.09.2017 |

Itselläni tylsä tavallinen ghostaaminen.

Kertokaa kokemuksia :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapailtu, edes 1 ms, mutts tyhmä lyyli yrittää sitkeästi jättää!!

Kerrotaanko että ollaan mieluummin naisen kanssa?

Vierailija
2/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perus et viesteihin vastataan myöhään ja et kiire ei oo kerenny. Lopulta vaan hiljeni. Olin niin pöljä luulin et olisi ollut jotain. Ehkä sitä niin ihastuneen ei vaan heti tajua. Kävi viel toisenki kerran vastikään samalla tavalla et ei mitään vastakaikua viesteihin tullut. Ei mitään pahoja mut kyl se ihastuneena vähän surku tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tämän tänne joskus aiemminkin:

15-vuotiaana seurustelin 14v. Matin kanssa.

Puhelin soi ja Matin kaveri siellä sanoi: "Sinä et enää ole Matin kanssa."

Vierailija
4/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on taidettu kerran jättää, ja se vaan tuli puskista exältäni 3v seurustelun jälkeen. No, exä olikin narkkari. Silloin sitä en tiennyt, joten murruin täysin.

Vierailija
5/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jättämiset nyt on ollut aika usein viestillä jättämisiä. Omituisin tapaus oli, kun tanssin kerran miespuolisen luokkakaverini kanssa baarissa ja hänen serkkunsa sitten tuli ilmoittamaan, ettei ole kiinnostunut musta. Tuli vähän puskista koko juttu, kun en tähän luokkakaverini serkkuun kiinnittänyt sen enempää huomiota.

Vierailija
6/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin netissä mieheen ja juttelimme paljon. Hän soitti ja juteltiin pitkään. Tuntui, että olemme samalla aaltopituudella. Seuraavana päivänä hän ilmoitti sähköpostilla, ettei voisi kuvitella seurustelevansa noin fyysisesti sairaan naisen kanssa. Minulla on toinen jalka vähän ongelmallinen ja selkävika, kävelen ontuen, mutta käyn joka päivä töissä ja elätän itseni.. Olihan se tuokin syy. Nyt oli kai tullut katumapäälle, kun ilmoitti sittenkin minunkin olevan vaihtoehto. Harmi vain, että olen jo ollut parisuhteessa pari vuotta.

Vierailija
7/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla juteltiin normaalisti puhelimessa niitä näitä ja loppuviokon suunnitelmia .Sen jälkeen kumpikaan ei soitellut tai viestitellyt ikinä...4 kk tapailusuhde.

Vierailija
8/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lyhyt seurustelusuhde loppui niin, että olin miehen luona ja hän siivosi. Minä yritin auttaa. Asunto oli pieni ja siinä oli sellaista säätämistä ettei oltaisi törmäilty. Miestä se hermostutti ja yhtäkkiä hän huusi että "mene nyt helvettiin siitä". Otin takapakkia ja pienen hetken odotin jotain anteeksipyyntöä, koska minä todellakin olin vain auttanut. Juttu olisi saattanut mennä huumorista jos mies olisi sanonut jotain. Ja kas, hän sanoikin: "Mene. Pois.". Siinä se. Siihen loppui.

Treffikaveri perui tökeröllä valheella. Pari tuntia ennen tapaamista tuli muka työkiireitä. Vaan eipä ehdottanut uutta tapaamista. Tosi tympeää oli miettiä sen seuraavan viikon ajan että vieläkö hänestä kuuluu. Reilumpaa olisi ollut kertoa vaan että ehkä kiinnostusta ei ole tarpeeksi.

Vierailija
9/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan mitään erikoisia jättämisiä ole kohdalle osunut. Nuorena toki muutama orastava seurustelusuhde loppui epäkypsällä tavalla, mutta ymmärrän, ettei teini/nuori aikuinen aina osa toimia järkevästi. Yksi kumppani ei saanut sanotuksi, mutta alkoi vain välttelemään tapaamista - ymmärsin tilanteen vasta sitten kun hän kolmannen kerran puhelimitse perui tapaamisemme viime hetkellä. Aikuisiällä oikeastaan vain yksi vakavampi suhde on päättynyt, ja se tapahtui ihan mallikkaasti; kumppani selitti minulle tilanteensa, halunsa ja suunnitelmansa ja hyväksyin asian. Tapasimme sen jälkeen harvakseen muutaman kerran ja vaihdoimme kuulumisia, ihan ystävinä.

Vierailija
10/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tämän tänne joskus aiemminkin:

15-vuotiaana seurustelin 14v. Matin kanssa.

Puhelin soi ja Matin kaveri siellä sanoi: "Sinä et enää ole Matin kanssa."

omg mä repesin. Teinivuodet <3 :'D

Vierailija
11/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lyhyt seurustelusuhde loppui niin, että olin miehen luona ja hän siivosi. Minä yritin auttaa. Asunto oli pieni ja siinä oli sellaista säätämistä ettei oltaisi törmäilty. Miestä se hermostutti ja yhtäkkiä hän huusi että "mene nyt helvettiin siitä". Otin takapakkia ja pienen hetken odotin jotain anteeksipyyntöä, koska minä todellakin olin vain auttanut. Juttu olisi saattanut mennä huumorista jos mies olisi sanonut jotain. Ja kas, hän sanoikin: "Mene. Pois.". Siinä se. Siihen loppui.

Treffikaveri perui tökeröllä valheella. Pari tuntia ennen tapaamista tuli muka työkiireitä. Vaan eipä ehdottanut uutta tapaamista. Tosi tympeää oli miettiä sen seuraavan viikon ajan että vieläkö hänestä kuuluu. Reilumpaa olisi ollut kertoa vaan että ehkä kiinnostusta ei ole tarpeeksi.

Yök, olipa luonnevikaisen oloinen tuo eka mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä