Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löysi toisen

Vierailija
15.09.2017 |

Olen hajalla...mieheni ilmoitti eilen, että on rakastunut toiseen, ja suhde jatkunut jo kohta vuoden. Meillä yhteinen 4-vuotias lapsi. Olen vasta itse palannut työelämään, ja nyt kaikki tuntuu kaaokselta. Pelottaa tulevaisuus. Mietin tätä koko viime yön ja hyvä että selvisin tästä päivästä jotenkuten. Pahinta on se, että miehen uusi nainen on entinen naapurimme, ja yli 10 vuotta miestäni vanhempi. Jo naapureina aistin, että heidän välillään oli jotain. Nyt mietinkin, että pettikö hän minua jo ennen lapsemme syntymää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä mies, pettänyt ja hajottanut lapsensa perheen vaikka on taaperoikäisen isä. En tiedä mitä sanoa. Yritä jaksaa jotenkin.

Vierailija
2/6 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hankit ihan ekana hyvän asianajajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies on? Onko tosi nuori?

Vierailija
4/6 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani. Kai mies on jo kodistanne häipynyt.

Itse tuossa tilanteessa aloin järjestelemään heti asioita ja se helpottikin vähän. Yhtä tuskaahan ne päivät silti oli.

Jos saat mieheen etäisyyttä nyt, niin luulen, että pääset nopeammin uuden elämän alkuun. Törkeäähän tuo on ja toipuminen vie aikansa.

Vierailija
5/6 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy realistisena ainakin taloudellisissa asioissa, vaikka elät keskellä suurta ahdistusta ja myllerrystä. Valitettavasti rakastuminen on asia, joka vie usein mennessään. Onneksi sinulla on työ.  Pidä huoli, että saat taloudellisesti mahdollisimman hyvän perustan. Kyllä sinä selviät, vaikka nyt tuntuu kamalalta. Niin moni on selvinnyt.

Vierailija
6/6 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Nyt on tärkeää rakentaa elämää sitten eteenpäin. Älä pura katkeruutta mieheen. Pidä ystävälliset ja asialliset välit. Sopikaa lastentapaamiset reilusti ja oikeudenmukaisesti. Omaisuuden jaossa reilua on jotta kumpikin saa mitä on itse ansainnut, ei käytetä toista hyväksi. Se tuhoaa tulevaa suhdetta joka on yhteisen lapsen vuoksi joka tapauksessa.

Tulevia parisuhteita varten miettisin annoitko itse parisuhteelle ainakin seuraavat asiat:

1. Oliko teillä tapeeksi seksi ja hyvää vaihtelevaa sellaista. Teitkö aloitteet vähintään puolet kerroista?

2. Jaettiinko kulut perheen menoista tasan, jottei jommaksta kummasta toinen tuntunut hyväksikäyttäjältä rahallisesti

3. Olitko kiinnostunut puolisosi asioista. Ethän vain käyttänyt puolisoasi oman henkisen pahanolon likasankona.

4. Menihän asiat muutenkin tasan. Yleistä on jotta perinteiset naisten työt jaetaan vähintään tason. Mies huolehtii rakentamisesta remonteista, taloudesta sijoittamisineen ja säätämisineen, autoista ... lista on loputon.

5. Olihan molemmilla riittävästi omia mielenkiinnon kohteita. Eihän toisen omia menoja pilattu riidalla heti alkuun tai mustasukkaisuudella tms. 

6. Olihan teillä riittävästi yleisiä mielenkiinnon kohteita.

Nykymiehelelle on niin kauan paukutettu päähän tuota tasa-arvoa, jotta oletuksena on jotta nainen ei ole enää mikään hellan ja pesukoneen välissä juokseva kotitalouskone vaan ihan tasa-vertoinen vastuunkantaja asiassa kuin asiassa. Me modernit miehet odotamme naiselta samaa panosta kuin mieheltänkin. Ainakin omalta kohdalta tuntuisi vieraalta hakea läheisyyttä, seksi, rakkautta ja kumppanuutta jostain muualta jos sitä saa kotona riittävästi. Meitä on toki moneen junaan.

Jos toi tsekkilista oli kunnossa, niin sitten elämässä vain joskus voi tapahtua noin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme