Muistaako kukaan Muumi-jaksoa, jossa Muumipeikko ja Nuuskamuikkunen näkivät orpolapsia kieltokylttien ympäröimänä?
Kommentit (15)
Eikö se ollut Nuuskamuikkunen ja Pikkumyy?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut Nuuskamuikkunen ja Pikkumyy?
Voi olla, en muista hyvin kuin sen, että siellä oli Nuuskamuikkunen, joka repi kyltit pois.
Ap
Kadonneet lapset! Tulee Laineilla lipuvan teatterin jälkeen (toinen kolmesta tulvajaksosta).
Nyt löytyikin se jakso. Googleen vaan Muumi ja kadonneet lapset.
Tulee tosi kotoisat tunnelmat nykyään noista kieltokylteistä :)
Ap
Ihme ettei tätä oo pois tettu. Muumi-jaksot luulis olevan yksi niistä aiheista joista tällaisella vauveleita koskevalla palstalla ei saisi keskustella.
Yksi ikimuistoisimmista muumi-kohtauksista!
Vierailija kirjoitti:
http://www.dailymotion.com/video/x3uz4fb
En tiedä miksi tämä linkki poistettiin, siinä uudestaan se jakso.
Tää sama löytyy kun googlettaa muumi ja kadonneet lapset, mutta luultavasti tästä voi nyt suoraan klikata
Pikku myy mutta iso antaa ilmaiseksi.
Ehkä tunnemalllisin muumijakso. Ja vahvistaa sen säännön, että trilogian toka osa on lähes aina trilogian paras osa.
Vierailija kirjoitti:
-reps-
Vierailija kirjoitti:
Pitänee paikkansa. Mymmelillä (ei Mymmelin tyttärellä) on 18-19 lasta. Ei edes itse muista tarkkaa määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitänee paikkansa. Mymmelillä (ei Mymmelin tyttärellä) on 18-19 lasta. Ei edes itse muista tarkkaa määrää.
Muumilaaksossa ei lukita ovia yöksi, joten kyllä kulkijan kelpaa. Siellä on poljettu oikein urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumilaaksossa ei lukita ovia yöksi, joten kyllä kulkijan kelpaa. Siellä on poljettu oikein urakalla.
Vilijonkka tosin totesi yhdessä jaksossa, että "meitä naisia on jo poljettu tarpeeksi". Saa riittää.
Vaarallinen juhannus?