Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen tehtävä on järjestää tasavuosisynttärit?

Vierailija
15.09.2017 |

Miten olette toimineet kun itse olette tai puolisonne on täyttänyt tasavuosia: oletko järjestänyt itse juhlat, onko puoliso ne järjestänyt vaiko olette järjestäneet juhlat yhdessä?
Miehen täyttäessä 40 v kutsuimme lähisuvun ravintolaan syömään ja maksoimme ruoat ja juomat kaikille. Tavallaan yhdessä järjestimme tämän jutun ja oli kiva päivä.
Täytän itse kohta 40v ja mietin jaksanko järjestää itselleni juhlia. Mies on todennut ettei hän järjestä juhlia minulle kun en minäkään mitään järjestänyt aikoinaan hänen täyttäessä 40. Hän suunnitteli oman ystävänsä kutsumista meille yökylään ko.viikonlopuksi kun minulla on synttärit. Tämä kaveri on sellainen, että viikonlopusta tulisi hyvin alkoholinhuuruinen.
Sanoin ettei käy.
No, ehkä sitten leivon itse kakun ja kutsun pari vierasta kylään.Mies tehköön mitä haluaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäreiden järjestäminen on päivänsankarin tehtävä.

Vierailija
2/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen 40-vuotissynttäreitä juhlittu eikä  tasavuosisynttäreiden järjestäminen ole  pakollista. Mun tasavuosia ei ole juhlittu sen jälkeen kun täytin 10 enkä  aio niitä jatkossakaan juhlia. Saisin kolossaaliset raivarit jos joku  koittais selän takana mulle yllärijuhlia järkätä koska vihaan pelkkää ajatustakin.

Miehesi on keskenkasvuinen juntti. Tee itsellesi  palvelus ja lähde yksinäsi pienelle matkalla, Miehesi  mäköttäköön kotona. Oisko  keskustelun paikka tuo jos lähisuvun vieminen ravintolaan miehen 40-vuotissynttärin kunniaksi oli  miehesi mielestä ei-mitään? Selvästikään hän ei sinua arvosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestin itselleni omalla rahallani noin 25 hlölle illanvieton vuokramökillä, jossa oli täysi ruoka- ja juomatarjoilu. Ja se oli täysin omalla rahallani ja ajallani järjestetty vaikka olin naimisissa.

Mikset voisi tehdä samoin? Paitsi että kutsut pitäis lähettää viimeistää 2kk aiemmin jos toivoo että ihmiset tulee. Miehen omaa pönttöilyä jos ei tule juhliisi.

Vierailija
4/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuokin ihan per*eestä että mies ei aio omistaa sinun synttäriviikonloppua sinun kanssa olemiseen :( Vaikka itsekin toki olen sitä mieltä, että aikuinen synttärisankari järjestää itse juhlansa.

Vierailija
5/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sitä mieltä, että ei ole ongelma itselläni kutsua vieraita ja itse leipoa.Ei juhlan tarvitse olla iso juttu, kakkukahvit riittää. Syntymäpäivä on hyvä syy kutsua ihmisiä kylään. Mieheni kai vertaa tilannettaan siihen, kun hänen sukulaismiehen vaimo järjesti suuren juhlan miehen syntymäpäivän kunniaksi.Kyseinen mies ei olisi osannut itse järjestää yhtään mitään.

Ap

Vierailija
6/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on tasavuosi -synttärit?

Ei kai kukaan vietä puolivuosi -synttäreitä?

Tai "Hei, mä täytän 37 vuotta, 4 kuukautta ja 8 päivää"!

Vierailija
7/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlien järjestäminen on helppoa: soitti kartanohotelliin, ajankohdan kertominen, vierailen määrän selvittäminen, tilaus ja se on siinä. Sitten vain oikeana päivänä menee paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän