Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei reagoi seksikkäisiin alusvaatteisiin...!

Vierailija
15.09.2017 |

Ostin seksikkäitä asuja kuollutta seksielämäämme piristämään. Tänään päivällä kerroin miehelle, mitä illalla on tarjolla. Hommasin siis korsetin, joka jättää rinnat ja p*illun paljaaksi. Sekä haaroista auki olevat alkkarit ja seksikkäät rintsikat.

Noh, nyt se mies tuolla makkarissa kuorsaa!
Oon niin valmis eroamaan!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei selviä, että mikä hänen tilanteensa on esim. univelan suhteen. Et myöskään valota suhteenne nykytilaa yleisesti (miksi seksielämänne on nuukahtanut?).

Jos kerran itseluottamuksesi riittää kertomaan mitä aiot illalla pukea päällesi, miksi et selvittäisi ensin hänelle sopivaa ajankohtaa? Ehkei kannata erota tämän perusteella.

Itse olisin tuollaisen iloisen ilmoituksen perusteella herännyt vaikka haudasta, mutta ihmiset ovat erilaisia...

Vierailija
2/6 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi itseänikään juuri säväyttänyt. Tiedossa olisi kuitenkin ollut samanlaista seksiä samalla kaavalla kuin ennenkin eli vaimo heittäytyy selälleen ja haluaa palvelua.

Kokeile aamulla uudestaan. Ja hieno juttu, että yritit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei selviä, että mikä hänen tilanteensa on esim. univelan suhteen. Et myöskään valota suhteenne nykytilaa yleisesti (miksi seksielämänne on nuukahtanut?).

Jos kerran itseluottamuksesi riittää kertomaan mitä aiot illalla pukea päällesi, miksi et selvittäisi ensin hänelle sopivaa ajankohtaa? Ehkei kannata erota tämän perusteella.

Itse olisin tuollaisen iloisen ilmoituksen perusteella herännyt vaikka haudasta, mutta ihmiset ovat erilaisia...

En tiedä itsekkään, miksi mies ei halua enää seksiä kanssani. Nytkin viime kerrasta on varmaan kuukausi? En pysy edes laskuissa. Kerran kuussa on ehkä se meidän nykyinen tahti. Ei vaan riitä mulle ollenkaan!

Tästä ollaan keskusteltu ja mitään syytä mies ei osaa kertoa... Olen kyllä jo kertonut, että ero tulee, jos homma ei muutu. En ole valmis alle 30v:nä luopumaan seksielämästäni vain siksi, että toista ei huvita.

Varmasti on mies väsynytkin. Tekee pitkää päivää töissä... Mutta pitäis välillä naistakin huomioida!

Vierailija
4/6 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä olisi itseänikään juuri säväyttänyt. Tiedossa olisi kuitenkin ollut samanlaista seksiä samalla kaavalla kuin ennenkin eli vaimo heittäytyy selälleen ja haluaa palvelua.

Kokeile aamulla uudestaan. Ja hieno juttu, että yritit!

No meillä se on mies joka lahnailee!! Aina saan minä kiivetä ratsaille ja hoitaa hommat.. Mutta en valita ;)

Vierailija
5/6 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä itsekkään, miksi mies ei halua enää seksiä kanssani. Nytkin viime kerrasta on varmaan kuukausi? En pysy edes laskuissa. Kerran kuussa on ehkä se meidän nykyinen tahti. Ei vaan riitä mulle ollenkaan!

Tästä ollaan keskusteltu ja mitään syytä mies ei osaa kertoa... Olen kyllä jo kertonut, että ero tulee, jos homma ei muutu. En ole valmis alle 30v:nä luopumaan seksielämästäni vain siksi, että toista ei huvita.

Varmasti on mies väsynytkin. Tekee pitkää päivää töissä... Mutta pitäis välillä naistakin huomioida!

Ehkä hänellä on joku toisenlainen fetissi ja runkkaa sitä katsellen salaa.

Katselepa hänen kanssaan vaikka kovempaa aikuisviihdettä ja yritä päätellä mikä saisi hänet syttymään. Ei muuta kuin heittäydyt sitten mukaan.

Mukavaa että olet kuitenkin keskustellut hänen kanssaan avoimesti. Tuota voi varmaan viedä vielä avoimemmalle tasolle.

Vierailija
6/6 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sitä kokeilla tänään uudestaan, jos on saanut unta viime yönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä