Youtuben häiriintyneet "lastenkanavat"
Oletteko kuulleet/nähneet/törmänneet tähän aiheeseen? Youtube on BBC:n artikkelin mukaan täynnä videoita, jotka näyttävät olevan lapsille suunnattuja, mutta tarkemmin katsottuna materiaali on suoraan sanoen häiriintynyttä (tai parhaimmillaankin ehdottomasti vain aikuisille sopivaa pilailua). Mm. Spiderman ja Elsa sekä usein itkevät lapsinäyttelijät seikkailevat kidnappausten, aborttien, seksin ja kivuliaiden toimenpiteiden keskellä. Youtube Kids app ei blokkaa näitä videoita.
Ovatko nämä mielestäsi jonkun sairasta huumoria vai voiko taustalla olla jotain kamalampaa ja synkempää? Itselleni tuli suorastaan huono olo näistä vaikka näin vain ihan pieniä pätkiä; entäs sitten lapsille, jotka viattomina klikkaavat kivalta näyttävää värikästä videota...? Vahditaan oikeesti mitä ne pienet katselevat. Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää.
Kommentit (2424)
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta on olemassa myös erityisen vahvoja visuaalisia aistiärsykkeitä tarvitseville, "psykopaattisille" lapsille suunnattua toimintaa:
https://coloringbookgames.com/lp/coloring_book_color_alien_167107228050…
Kuinka häiriintynyt vanhemman täytyy olla, että hankkii lapselle tuollaista materiaalia?
Ehkä itse mainoksella on jokin tarkoitus...
Tänä nyt ei ole välttämättä YouTubessa, vaan löytyy meiltä yhtenä älytelkkarin kanavana. Kiddies TV, yhtä sairasta p*skaa. Pitäkää kyseinen kanava estoon, jos löytyy teiltä. Videoissa soi harmittomat lastenlaulut taustalla, jotta vanhempien epäilykset ei herää, mutta sisältö on täyttä sontaa.
Patrick Bet-David Deconstructs BlackRock's Influence and ESG Ratings
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta on olemassa myös erityisen vahvoja visuaalisia aistiärsykkeitä tarvitseville, "psykopaattisille" lapsille suunnattua toimintaa:
Kuinka häiriintynyt vanhemman täytyy olla, että hankkii lapselle tuollaista materiaalia?
Ehkä itse mainoksella on jokin tarkoitus...
Ehkä sen tarkoitus on vain "näyttää keskaria": loukata kansalaisia, lytätä heidän itsetuntoaan hienovaraisin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Monopolit. Ennen valtiot hajoittivat ne, nyt ne luovat niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monopolit. Ennen valtiot hajoittivat ne, nyt ne luovat niitä.
Presidentti Sauli Niinistökin on tuon mukaan pelkkä kulissi. Ei voi lapsia suojella.
Meillä kun lapset alkoivat valvoa öitä, eivät uskaltaneet mennä enää edes lähipuistoon jne. niin Youtube laitettiin lopullisesti kiinni. Siellä todellakin on jotain materiaalia, mikä ei lapsille sovi ja siellä on jotain lasten kaappauksista jne. kuulemma. Antaapi olla kiinni meidän perheessä.
En tiennyt että näitä häiriintyneitä ohjelmia on ollut näin kauan. Nyt olen joutunut näkemään että pikkulapset ovat näihin addiktoituneita näihin pervoesityksiin ja jotkut aikuiset eivät ole moksiskaan. Samoin on nämä "naintitanssit" joillekin ihan normaalia. "Mielenkiintoista" nähdä mihin tämä johtaa. Not.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kun lapset alkoivat valvoa öitä, eivät uskaltaneet mennä enää edes lähipuistoon jne. niin Youtube laitettiin lopullisesti kiinni. Siellä todellakin on jotain materiaalia, mikä ei lapsille sovi ja siellä on jotain lasten kaappauksista jne. kuulemma. Antaapi olla kiinni meidän perheessä.
Heinäkuussa 2023 kuulin [minulle vieraiden] pikkupoikien puhuvan keskenään, ja yhden heistä ihmettelevän, miksi kaveri ei voi tulla mihinkään. Hänelle vastattiin - vilpittömällä äänensävyllä - että kaveri ei uskalla liikkua ulkona, sillä on nähnyt netissä materiaalia, jonka perusteella pelkää tulevansa kidnapatuksi. On kuulemma joku trendi, ja uhkaukset kohdustettu yleisesti ottaen. En tiedä, onko totta. Mutta huolestuttavaa, jos suomalaiseen sukupolveen viljellään tuollaista yhtään.
Tunnen monta 14-vuotiasta tyttöä, joista suuri osa identifioituu LBQ... (mikä onkaan kirjainyhdistelmä, en muista, mut se jossa saa itse päättää, mitä on identiteetiltään, liittyen sukupuoleen) eli asenne on, mikäli olen oikein ymmärtänyt, suurin piirtein: "Minä määrittelen todellisuutta, ei todellisuus minua." Koulu antaa tälle ideologialle hyväksyntänsä, joskin on muuten alistava (esim. maskipakko). Pointtini on, että kaikki ovat saaneet ko. ideologisen koulutuksen YouTubesta.
UK Govt to be sued over trans ideology being taught in primary schools
Miksi tämä ei päde Googleen?
Vierailija kirjoitti:
UK Govt to be sued over trans ideology being taught in primary schools
Miksi tämä ei päde Googleen?
Google on pääpiru, koulut vain komppaavat.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta 14-vuotiasta tyttöä, joista suuri osa identifioituu LBQ... (mikä onkaan kirjainyhdistelmä, en muista, mut se jossa saa itse päättää, mitä on identiteetiltään, liittyen sukupuoleen) eli asenne on, mikäli olen oikein ymmärtänyt, suurin piirtein: "Minä määrittelen todellisuutta, ei todellisuus minua."
Vai oisko oikeampi tulkinta, että "todellisuutta"/faktoja ei sinänsä ole, vaan ne ovat... sosiaalinen konstruktio?
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole järkevin ratkaisu.
Alkaakohan Google sensuroida itseään, ohessa olevan periaatteen mukaisesti, myös lapsiin kohdistuvassa T E R R O R I S M I S S A?
YouTubes New Policy Will Censor all
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole järkevin ratkaisu.
Ratkaisu ei ole eristää ihmisiä pelon vuoksi.
Youtube on ihan hirveä. Esim. Lapset tykkäävät super mariosta ja katselevat mielellään niitä missä joku pelaa pelejä muttä ne videot mitä tyoutube ehdottaa ovat ihan selvästi aikuisen tekemää sairasta huumoria. Aikuisena nähnyt mm. aseita, seksuaalissävytteistä ym. materiaalia. Ihan hirveää. Kyllä aikuisena tulee aika avuton olo kun ei sitä oikein älyteleviosta poiskaan saa eikä noita videoita saa mitenkään estettyä.
Kids Are Now Being Forced To Learn Radical Gender Theory
Vierailija kirjoitti:
Youtube on ihan hirveä. Esim. Lapset tykkäävät super mariosta ja katselevat mielellään niitä missä joku pelaa pelejä muttä ne videot mitä tyoutube ehdottaa ovat ihan selvästi aikuisen tekemää sairasta huumoria. Aikuisena nähnyt mm. aseita, seksuaalissävytteistä ym. materiaalia. Ihan hirveää. Kyllä aikuisena tulee aika avuton olo kun ei sitä oikein älyteleviosta poiskaan saa eikä noita videoita saa mitenkään estettyä.
YouTube mahdollistaa paljon hyvää; huono asia on, että siihen SISÄLTYY Googlen wokeismi, mukaanlukien nuorimpiin ihmisiin kohdistuva t e r r o r i s m i.
Science, the Transgender Phenomenon, and the Young | Abigail Shrier